Jop boys ik heb een vraag meestal kleed ik mezelf uit en dan ga ik om bed liggen dan span ik mn hele lichaam knijp ook m'n bille bij elkaar enz em dan begin ik met trekken maar dam voelt het alsof ik kom en dan komt er voorvocht en dan ga ik door en dan weer voorvocht het is me 1 keer gelukt om sperma temaken maar toen was ik echt heel lang aan het trekken kan iemand me helpen en hebben jullie nog tips alvast bedankt
Ik weet niet hoe oud je bent maar sperma kan, zeker als je nog wat jonger bent (en ook al je ouders bent), er best doorzichtig en wat waterig uitzien. Dus wat jij dacht dat voorvocht was kan best sperma zijn geweest.
Kijk voor meer aftrektips ff in dit topic:
Veel plezier
Ik weet niet hoe oud je bent maar sperma kan, zeker als je nog wat jonger bent (en ook al je ouders bent), er best doorzichtig en wat waterig uitzien. Dus wat jij dacht dat voorvocht was kan best sperma zijn geweest.
Kijk voor meer aftrektips ff in dit topic:
Veel plezier
Net 14 maar de eerste keer was het wel wit en dan nu niet meer
Ik ben 13 en kom al best even klaar met wit sperma. Eerst was het zoals jou denk ik niet veel en doorzichtig. Komt gewoon door de leeftijd. Ik was best wel vroeg en heb ook een iets langere pik dan gemiddeld voor mijn leeftijd had ik gelezen. Is gewoon bij iedereen anders
https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/manieren-om-rukken-lekkerder-te-maken-83456
Veel plezier
Groetjes Lupus
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.