Skip to main content
Vraag

aftrekken: tevaak

• April 18, 2022
  • 6 reacties
  • 411 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allen,

Ik ruk zo'n 3-12 keer per dag(het verschilt best wel, maar meestal gemiddeld 7 keer), en ik vind het echt heerlijk.

Alleen, wat is een beetje gemiddeld? En is 3-12 keer per dag teveel? Ook als ik het superlekker vind?

Groetjes!

6 reacties

e.wastakn
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • April 18, 2022

Het is niet schadelijk ofzo. Als jij dat graag doet, lekker doen zou ik zeggen. Het gemiddelde zal wel een stuk lager liggen denk ik, maar daar heb ik niet echt verstand van want ik ben een meisje. maar trek (haha) je daar maar niks van aan!

Emma

• April 18, 2022

De ene heeft er meer behoefte aan dan een ander. En masturberen is vaak voor veel mensen een genot dus masturbeert de een meer dan de ander. Bovendien als je vaak genoeg masturbeert heb je 33% minder kans om prostaatkanker te krijgen. Dus zolang je er plezier mee hebt lekker doorgaan.

MickeyMouse
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • April 18, 2022

hoi @AnonymousBoy ,

ik vind 12x  op een dag wel veel, dat doe ik ongeveer in een week...

Heb jij dan nog wel tijd om iets anders te doen of kom je zo snel klaar dan en dan komt er op het laatst toch niks meer uit? Of heb je nog geen sperma?

Ik weet niet wat gemiddeld is, maar als ik er met vrienden over praat zeggen sommige het om de dag te doen en die vinden dat ik het al best veel doe. Andere vrienden doen een beetje hetzelfde als mij, net als de ‘broers’ waar ik het meeste mee om ga. Mijn echte broer doet maar 2 keer per week, maar hij heeft een vriendinnetje en ik weet niet of ze samen ook seksen.

Ik vind het ook lekker, maar 12 keer op een dag lukt mij vast niet. meeste wat ik gedaan heb is iets van 4 keer of 5 misschien

Gr. MickeyMouse

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 18, 2022

Hoi @MickeyMouse,

12 komt niet vaak voor, maar wel eens.

MickeyMouse
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • April 18, 2022

hoi @AnonymousBoy ,

oke, snap ik, maar gemiddeld 7 of zo per dag vind ik ook veel, maar niks mis mee als jij het 7x doet.

Ik vraag me alleen af wanneer je het dan doet. Ik doe meestal 's middags als ik uit school kom en verder dan nog wel 's avonds. Doe jij dan 2x 's morgens, 2x 's middags en2-3x 's avonds of doe je ook op school ofzo?

Ja, sorry ,ben gewoon nieuwsgierig.

Gr. MickeyMouse

leTristo
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 22, 2022

Als je een man bent, heb je hier misschien geen probleem mee. Maar als u dat toch doet, is het misschien tijd om uw arts te raadplegen.