aftrekken ( Stoppen ) HOE ???//

  • 26 August 2018
  • 26 reacties
  • 2652 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een Vraag hoe moet je stoppen met aftrekken
( belangrijk Voor mij) ik doe me zelf ere veel pijn mee

Weet iemand Hoe ?

26 reacties

Dan moet je een elastiek je om je arm doen en elke keer als je er aan denk of het wil gaan doen moet je het elastiekje naar achteren trekken en los laten

Gewoon zo'n kleine rubberen elastiek
Heey! Waarom doe je jezelf pijn met rukken?
Badge +3
Anders kun je ook rukken zonder voorhuid naar achteren te trekken, dan kom je ook geweldig klaar met sperma gewoon
Ik Doe Mij zelf pijn Idk why Maar mij eikel doet Gwn Zeer

ps ik Ruk bijna 5 keer op een dag soms Meer ...
K
Ik wil zoo graag stoppen ... ( Hou van Piano spelen en Leren Programmeren Helaas kom ik hier Bijna nooit meer aan toe :(

Weet iemand Verder Hoe ik Zou Kunnen stopppen
Sorry kan zelf niet stoppen dusss.... ¯\_(ツ)_/¯
misschien op het moment dat je de drang voelt om het te doen, iemand appen of afleiding ervoor te zoeken? of naar een plaats gaan waar je het gewoon niet kan doen, winkel, naast je ouders
ik weeet maar dat ik schaam me dan....
waar schaam jij je dan voor? deze mense hoeven dan niet perse te weten wrm je er dan bent
ik Vind het K om Er over te praten
Hoi

Op zich is er niets mis met masturberen, maar als je pijn ervaart, kan het goed zijn wat te minderen. Zoals @Ronald2001 zei, kan je afleiding zoeken. Misschien helpt het ook om op je dag een vast moment te vinden om af te trekken, bijvoorbeeld net voor je gaat slapen. De rest van je dag plan je vol met andere dingen.

Groetjes
Kenshin
k ben toch ff naar de huisarts gegaan krijgen een tablet /.. maakt me .. nuchter en ik moet k naar het ziekenhuis voor mijn penis
Goed dat je hiermee naar de huisarts bent gegaan. Ik hoop dat ze je zullen kunnen helpen in het ziekenhuis.
ik ben zelf alleen bang voor mijn vader .. dit is nog wel een kut vraag ..
Ben je bang voor de reactie van je vader? Als je onlangs bij de huisarts bent geweest, kan die je vader misschien uitleggen wat er aan de hand is.
niet echt ....
Ik ga het even op een rijtje proberen zetten, om te checken of ik je goed begrijp. Hoe ik het lees, wilde je graag minderen met masturberen, omdat je klachten ervoer. Je bent met deze klachten naar de huisarts geweest, die je heeft doorgestuurd naar het ziekenhuis. Je vindt het lastig om dit met je vader te bespreken. Begrijp ik het zo goed?

Hoe gaat het nu? Word je behandeld voor je klachten?
ja best wel erg k
Je wordt behandeld voor je klachten. Gaat het al beter? Heb je er al over kunnen praten met je vader?
nee helaas heb ik van daag een MRI scan gehand geen tijd voor
Je wordt grondig onderzocht. Dat lijkt me nuttig. Wacht maar het juiste moment af om met je vader te praten. Desnoods doe je dat met de arts erbij.
j a

Reageer