Vraag

Aftrekken stiefbroer

  • 26 March 2023
  • 13 reacties
  • 2726 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi!

 

Ik masseer mijn stiefbroer weleens (blond, gespierd scheert zijn ballen en zo niet) en dan ligt hij vaak op bed en dan trek ik zijn broek en boxer naar beneden. Eigenlijk altijd als ik hem masseer of als ik vraag of hij op zijn rug wil gaan liggen merk ik dat zijn pik stijf wordt, maar niet een beetje maar echt full-on zeg maar haha.  Laatst was dat ook en wilde ik een beetje proberen dicht bij zijn pik te komen en hem een beetje te strelen/af te trekken, hij stribbelde niet tegen en ik merkte dat hij nog stijver werd. Ik vond het wel geil, maar wat vinden jullie hiervan?


13 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Nick07,

 

lijkt me wel opwindend….

Hoe zijn jullie er mee begonnen? Vroeg hij of je hem wilde masseren de eerste keer of wat? Wat masseerde je dan? Zijn rug of schouders, benen en sinds wanneer trek je zijn boxer uit of is hij daar mee begonnen?

 

Ik vind jongens sws ook leuk en ik doe ook wel 'van alles’ met wat jongens waar ik FWB mee ben, maar ik heb nog nooit zoiets gedaan met mijn 'pleegbroers',  nou ja, ik ben zeg maar hun soort van hun 'pleegbroertje’ (lang verhaal). Met 2 van hen heb ik een speciale band, zij zijn mijn lievelingsbroers.

We vertrouwen elkaar in alles en zij helpen me ook altijd met jongensdingen. Ik bedoel, zij (die 2) zijn ook gay en 5 jaar ouder, dus ze weten meer hoe het allemaal werkt enzo, dus ik kan ze alles vragen.

Ook zien we elkaar wel bloot, zoals samen douchen en naar het naaktstrand en van die dingen. We hebben geen schaamte t.o.v. elkaar en zien soms ook wel elkaars stijve. Gwn soms heb je eentje als je samen in de douche staat en ik kijk ook wel en krijg dan soms ook wel een stijve, maar ik heb er nog niet over gedacht om hun piemels aan te raken en ik denk zij ook niet de mijne omdat ik een stuk jonger ben (over een paar maandjes word ik 15). Soms stoeien we wel (niet altijd bloot hoor) en dan raak je elkaar ook wel eens aan, maar das niet zo seksueel als aftrekken.

Ik denk dat als ik mijn 2 lievelingsbroers iets seksueels zou doen dat het onze band zou veranderen en dat wil ik niet.

Ik weet niet hoe dat voor jou zou zijn? Het is niet jouw ‘echte’ broer, niet van jouw vader of moeder, dus miss is dat wel meer te vergelijken met jongens waar ik FWB mee doe, maar idk.

Hou oud is jouw stiefbroer en neemt hij ook initiatief of laat hij jou je gang gaan of doen jullie allebei wat naar elkaar toe?

Ik weet niet  wat slim is om te doen. Het klinkt wel super geil om elkaar alleen al zo te zien of ben jij zelf nooit bloot als je hem masseert? Heeft hij jou sws al wel bloot gezien met of zonder stijve?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 3
Badge +2

Zo ben ik ook begonnen met mijn stiefneef. Hij wilde mij altijd masseren en dan ging ik in mijn boxer op mijn buik liggen en masseerde hij mij. Hij eindigde altijd met een beetje droogneuken waarbij hij met zijn harde piemel in zijn boxer over mijn boxer tussen mijn billen op en neer bewoog. Hij vroeg dan steeds of ik dat lekker vond en ik vond het wel geil om zijn piemel te voelen dus ik zei altijd ja. Duurde heel lang voordat ik erachter kwam dat hij dan altijd klaarkwam. Nooit aan gedacht dat hij daardoor zou komen maar 1 keer voelde ik dat mijn boxer nat was van zijn sperma. 
Vanaf toen wist ik wel dat we wss wat verder konden gaan.

je zegt dat hij wel eens op zijn rug ligt en dan zichtbaar een harde heeft (wat trouwens al heel geil klinkt). Ik weet niet wat de reden is dat hij op zijn rug ligt maar wat je zou kunnen proberen is iets wat ik en die stiefneef ook deden om naar de volgende stap te gaan.

ik masseerde zijn buik en ging steeds iets dieper naar beneden. Ik ging met mijn hand van links naar rechts en glee toen met mijn vingertoppen onder de band van zijn boxer door. Hij hield Me niet tegen dus ik deed het nogmaals iets dieper onder de band door en toen hoorde ik hem: mmm

nogmaals dieper en toen stuitte ik onverwacht al op zijn harde piemel die naar boven lag (die overigens niet zo groot was). Toen ik die eenmaal 2x geraakt had wist ik we hoelaat het was en ging ik met mijn hele hand zijn boxer in en heb hem afgetrokken. 
dit nog heel vaak gedaan en ook verder gegaan uiteindelijk.  
hopelijk heb je wat aan mijn ervaring en kan je er iets mee.

Reputatie 4
Badge +3

@MickeyMouse

Hoe zijn jullie er mee begonnen? Ik masseerde meestal zijn schouders en toen zei ik dat het miss handiger was als hij op bed ging liggen

Vroeg hij of je hem wilde masseren de eerste keer of wat? Ja, ik masser hem meestal gewoon

Wat masseerde je dan? Zijn rug of schouders, benen en sinds wanneer trek je zijn boxer uit of is hij daar mee begonnen? Eig masseer ik alles, maar ik begon dat van die boxer en toen zei ik van “Ik kan je onderrug beter masseren als je je odnerbroek iets omlaag doet” en zo is t steeds verder gegaan. verder nog vragen?

 

(De tekst is aangepast door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar.)

Reputatie 7
Badge +17

Klinkt wel geil idd. Dat hij een stijve krijgt is op zich niet zo raar. Dan doe je toch iets goed. 😉 Ik zou alleen niet zomaar aan z’n pik gaan zitten zonder dat eerst te vragen.  Je zou eerst een grapje kunnen maken, zoiets als “zo te zien vind je het wel lekker of niet?”.  En hem dan vragen of je iets dichter bij z’n pik mag masseren.

Wat @MickeyMouse zegt klopt wel. Seksuele dingen doen met elkaar kan de band tussen jullie wel veranderen. Of je dat wil moet je zelf beslissen. Als je toch iets wil doen kun je misschien voorstellen om een keer samen af te trekken of zo. Als dat bevalt kun je het altijd nog bij elkaar doen.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Nick07,

 

Hoe zijn jullie er mee begonnen? Ik masseerde meestal zijn schouders en toen zei ik dat het miss handiger was als hij op bed ging liggen

Vroeg hij of je hem wilde masseren de eerste keer of wat? Ja, ik masser hem meestal gewoon. 

ok, duidelijk

 

…...sinds wanneer trek je zijn boxer uit of is hij daar mee begonnen? Eig masseer ik alles, maar ik begon dat van die boxer en toen zei ik van “Ik kan je onderrug beter masseren als je je onderbroek iets omlaag doet” en zo is t steeds verder gegaan.

klinkt logisch en eigenlijk bedenk ik me nou dat mijn lievelingsbroers mij na het sporten of dansen ook wel eens masseren, maar ik heb daar nooit seksuele gedachten bij gehad, terwijl ik ook wel eens een stijve had, maar niet echt die link gelegd…..ik heb wel vaker ineens een stijve, dus nooit iets achter gezocht, ik denk door wat @tim16 ook noemde, dat het voor mij niet echt voor de hand ligt om seksuele dingen met mijn broers te hebben., ook al zijn ze in mijn geval helemaal geen familie.

Ook door ons leeftijdsverschil, denk ik, maar eigenlijk heb ik er nooit over nagedacht.

Het voelt gwn normaal, als we bijvoorbeeld uit de sauna komen en ik heb wat spierpijn door het sporten/dansen dat ze mij masseren.

Als ik iets met die FWB jongens doe voelen aanrakingen sneller seksueel en raak ik er wel door opgewonden, dus ja, ik snap nu wel een beetje meer hoe opwindend het eigenlijk kan zijn, maar idk of ik zelf verder zou gaan dan ik tot nu toe gedaan heb…..

Ik voel me echt hun kleine broertje, dus ja en zij geven ook niet echt signalen dat ze meer zouden willen doen ofzo

 

verder nog vragen?

nou, ik weet niet of je nog iets wilt zeggen over wat ik in mijn eerste reactie verder nog vroeg, maar je bent natuurlijk vrij om zelf te bepalen waar je antwoord op geeft

Hieronder nog ff de vragen:

  • Hoe oud is jouw stiefbroer en neemt hij ook initiatief of laat hij jou je gang gaan of doen jullie allebei wat naar elkaar toe?

  • Ik weet niet  wat slim is om te doen. Het klinkt wel super geil om elkaar alleen al zo te zien of ben jij zelf nooit bloot als je hem masseert? Heeft hij jou sws al wel bloot gezien met of zonder stijve?

 

Alvast bedankt,

 

Gr. MickeyMouse 😉

 

(De tekst is aangepast door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar.)

Reputatie 3
Badge +3

Hoe lang zijn jullie al stiefbroer en zus 

Reputatie 4
Badge +3

Hoe lang zijn jullie al stiefbroer en zus 

Stiefbroer en zus? Hahhahahahah

Reputatie 4
Badge +3
  • Hoe oud is jouw stiefbroer en neemt hij ook initiatief of laat hij jou je gang gaan of doen jullie allebei wat naar elkaar toe? Hij is 17, en hij laat me gwn m’n gang gaan

  • Ik weet niet  wat slim is om te doen. Het klinkt wel super geil om elkaar alleen al zo te zien of ben jij zelf nooit bloot als je hem masseert? Heeft hij jou sws al wel bloot gezien met of zonder stijve? Uhhh nee eigenlijk, ik heb ook gwn m’n kleren aan 

Reputatie 7
Badge +14

@Abonimous,

de TS is een jongen en die heeft een stiefbroer

 

@Nick07,

Ik had ff rond 18.30 uur een paar spelfouten verbeterd….en die zat  in de check, maar die is net geplaatst en staat boven die van @Abonimous  en onder die van @tim16, dus ff naar boven scrollen

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +4

Hey @MickeyMouse  je kan bijvoorbeeld een keer tijdens het douchen gaan aftrekken of zeggen van 'ik heb eigenlijk wel zin om af te trekken.'

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Nick07,

ok, bedankt nog voor de antwoorden, dus jij bent de enige die bloot is en jij mag gwn je gang gaan van jouw stiefbroer (kort samengevat dan).

Tsja, het lijkt me sws wel opwindend om zijn piemel te zien en als die dan ook nog stijf wordt als je 'm niet eens aanraakt….

 Zegt jouw stiefbroer daar zelf dan niks over of vraagt ie niet of je 'm mooi vindt of dat je 'm wel aan mag raken ofzo?

Dan zou ik zelf denk ik doen wat @tim16  in zijn reactie schrijft. Hem eerst vragen en iets met elkaar afspreken, als jullie iets meer willen doen. Wat zou jij dan willen en jij alleen bij hem of bij elkaar?

Zelf zou ik het niet doen met één van 'pleegbroers’, ook al zijn wij helemaal geen familie van elkaar, maar dat komt ook wel omdat zij al 20 zijn en ik nog 15 moet worden.

Ik trek wel af en pijp met andere jongens, dus ik  doe dus ook wel dingen en niet tegen mijn zin, maar ja…

 

 

@Ann0,

je had zeker gelezen in één van mijn topics dat 2 van mijn ‘broers’ me wassen onder de douche, maar dat is omdat ik mijn sleutelbeen en 2 vingers heb gebroken en een paar ribben heb gekneusd. Ik kan het dus nu ff niet goed zelf overal. Dus, ik ben wel blij dat ze het willen doen. Ze raken me wel aan dan natuurlijk, maar dat is niet seksueel, zeg maar en ik ben ruim 5 jaar jonger dan hun, dus ja, idk of ik dan moet vragen of ze me af willen trekken…

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

@Nick07  Je moet er idd eerst achter komen of hij ook meer wil. Misschien vindt hij het allemaal wel prima zo. Dus, zoals ik al zei, probeer een keer een gesprek in die richting te beginnnen.

@MickeyMouse 

 Ze raken me wel aan dan natuurlijk, maar dat is niet seksueel, zeg maar en ik ben ruim 5 jaar jonger dan hun, dus ja, idk of ik dan moet vragen of ze me af willen trekken…

 

Dat zou ik niet vragen want zij zijn meerderjarig en jij bent nog geen 16. Seksuele handelingen zijn dan sws verboden. En het kan idd de relatie verpesten.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

@MickeyMouse

Dat zou ik niet vragen want zij zijn meerderjarig en jij bent nog geen 16. Seksuele handelingen zijn dan sws verboden. En het kan idd de relatie verpesten.

oh ja, maar ik ben het ook niet van plan om me af te laten trekken door hen en ik denk sws ook niet dat zij mij willen aftrekken

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer