Vraag

aftrekken spannender, leuker of intenser?

  • 24 March 2022
  • 9 reacties
  • 868 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hey hey!

Ik weet het... dit is een beetje ongebruikelijk topic voor mij. Maar laten we maar beginnen met de vraag. Ik trek namelijk al een tijdje af, alleen begint dit wel wat te vervelen. Nu zijn hier behoorlijk wat topics over alleen kan ik nog niet echt iets vinden wat bij mij past. Hebben jullie tips of advies? 

-De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. Dus ook vragen naar dit soort reacties is niet toegestaan.-

Groetjes,

-SeaTurtle


9 reacties

Reputatie 5
Badge +3

je zegt dat de tips in de andere topics niet bij je passen, waarom passen die niet bij je?

Reputatie 1
Badge +2

Doe je broek uit of tot je knieën pak 2riemen en maak ze strak aan je benen fast zodat je je benen niet meer kan bewegen en als je dan klaarkomt geeft het een fijner gevoel omdat je je benen niet kan bewegen ofz 

lol hoopt dat dit een beetje helpt

Reputatie 4
Badge +2

Hey hey

@johannesk Nou of ik heb de helft al uit geprobeerd, of t is iets wat ik gwn niet zou doen. 

@Mr bigD 

Deze ga ik uit proberen! Haha dankjewel :)

 

Groetjes,

-SeaTurtle

Reputatie 5
Badge +3

Doe je broek uit of tot je knieën pak 2riemen en maak ze strak aan je benen fast zodat je je benen niet meer kan bewegen en als je dan klaarkomt geeft het een fijner gevoel omdat je je benen niet kan bewegen ofz 

lol hoopt dat dit een beetje helpt

 Wou heftig 🤣 hahhaa

Reputatie 5
Badge +3

stukje dubbelzijdig klittenband werkt ook goed als cockring

gebruik wat olijfolie en trek je heel langzaam af totdat je het echt niet meer kunt volhouden

eventueel wat met je anus spelen als je dat fijn vind

Reputatie 4
Badge +2

Dankjewel! 

Verder iemand nog tipsss?

Groetjes,

Reputatie 7
Badge +7

kussen berijden, ben ik zelf een paar dagen geleden aan begonnen en ik vind t wel fijn

Reputatie 6
Badge +7

Hoi SeaTurtle,

Persoonlijk kan ik hier natuurlijk weinig advies over geven, maar er is iemand die heel wat werk heeft gestopt in een topic hierover. Volgens mij is het het (een van de) meest bekeken topic van het hele forum, geen idee of je m al gezien had, ik stuur de link sowieso:

Aan de reacties te lezen waren veel mensen er blij mee, hopelijk jij ook.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 4
Badge +2

Ohh dankjewel!!

Reageer