Skip to main content

Hallo ik heb een best simpele en makkelijke vraag,  nou komt die dan

. Ik vroeg mij af, of het illegaal is om een vriend in zijn slaap af te trekken .

want volgende week ga ik met een vriend. Niet een vriendje maar gewoon een vriend in een huisje logeren met zijn 2en. En ik ben 1 benieuwd hoe groot zijn lul is en wil die dus graag vast pakken en zou hem misschien wel af willen trekken. 
 

En daar heb ik nog een vraag op word hij dan denk je wakker als ik hem aan het aftrekken ben? Of alleen aanraak? 
 

alvast bedankt voor de antwoorden

 

Hoiii,

Volgens mij is dit aanranding, omdat je dan niet zijn toestemming hebt. Ik zou het niet doen.

Groetjes, justGhast


Ja, dat is aanranding. Absoluut niet doen dus!


Als je geen toestemming van hem hebt is het aanranding. Niet doen dus.


Hoi @Anne.J,

 

dat mag dus niet zonder zijn toestemming.

 

Of hij wakker zou worden als je zijn piemel alleen even beetpak ….. ik denk dat ie er misschien wel niet wakker van wordt, maar je weet nooit hoe diep ie slaapt als jij die trick wilt doen….dus ik zou het maar niet stiekem doen.

Stel je voor dat ie dan helemaal op jou afknapt, dan ben je verder van huis….

Mijn vriendje heeft wel eens gezegd dat ie 's nachts aan mijn piemel had gezeten. Ik had het niet gevoeld en was er ook niet wakker door geworden, maar ik zag dat mijn vellletje anders zat dan 'normaal’ en ik zei dat 's morgens tegen hem en toen vertelde ie waardoor het gekomen was.

Ik heb een lange voorhuid en als je die helemaal maximaal naar beneden doet dan gaat ie eigenlijk wel vanzelf terug, maar dan zit ie anders dan dat ik 'm zelf terug doe. Moeilijk uit te leggen haha, maar als ik het zelf doe dan zit ie zeg maar 'goed’ en als ik of iemand anders dat niet doe, dan zit het eerste stukje nog onder mijn eikel en de rest er dan een klein stukje 'binnenste buiten' over. Dat voelt anders en ik zie het ook altijd gelijk. Na het aftrekken doe ik 'm ook altijd weer ‘goed’ uit gewoonte en omdat dat beter voelt.

Als ik alleen een stijve heb gekregen 's nacht of als ik wakker wordt met een stijve dan is het ook anders.  Dan voelt het soort van gewoon en niet ‘anders'.

Wat een verhaal weer, maar ik dacht ik ga het gwn proberen uit te leggen. Ik weet alleen niet of het helemaal 100% duidelijk is 🙃

 

Btw, ik vond het niet erg dat mijn vriendje er mee gespeeld had, want we hadden toen al verkering en ook al eerder dingen met elkaar gedaan.

Ik denk dat als ie me echt afgetrokken zou hebben en ik dus klaargekomen zou zijn dat ik er wel wakker door geworden zou worden, maar eigenlijk weet ik dat niet zeker.

Misschien heeft iemand anders hier daar ervaring mee?

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

 


Hey, Ja dat is niet oké maar ik denk dat hij ook echt wel wakker wordt als je daar aan zit hoor.  Dus op zich zou het al niet goed zijn maar het kan denk ik niet eens. Ik zou rechtop in bed zitten. Beter om het maar bij je fantasie of inbeelding te houden ;)

Tover xxx


Het is idd illegaal / aanranding / verkrachting / ongewenst seksueel gedrag 
als je het toch doet en hij merkt het zijn er twee mogelijkheden

  • hij wordt wakker en laat het toe en dan is het niet meer je "gewone vriend" en je kan verwachten dat hij denkt dat hij het nu ook met jou mag doen 
  • hij wordt wakker en laat het niet toe en de dag erop is hij weg, dan zit je daar alleen in je huisje en de factuur en je bent je vriend kwijt
  • als je het toch doet en hij doet alsof hij het merkt dan kan jij je de volgende nacht verwachten "revanche" met een vinger in je kut of gat 

Hoedanook, het blijft aanranding en dus een slecht idee. NIET DOEN dus. Hou het maar bij fantazie. 

Tenzij je het hem eerst vraagt en toestemming krijgt. 


Reageer