Skip to main content
Vraag

Aftrekken saai

• May 2, 2025
  • 3 reacties
  • 309 Bekeken

Ik vind aftrekken een beetje saai worden, heeft iemand wat leuke tips?

3 reacties

Forum|alt.badge.img

Hey hey Moos, ik heb zelf laatst een dildo gekocht want ik hetzelfde. Het heeft erg geholpen en ben er best verslaafd aan geworden. xx

Forum|alt.badge.img+1

hey ik denk dat iedereen hier wel een beetje last van heeft op een gegeven moment hoe oud ben je?

ik ben zelf 13 soms om het wat geiler te maken doe ik een geile onderbroek aan of een jeans zonder onderbroek

ook kan je net onder je balzak zit een soort spiertje als je daar op drukt geeft ook een fijn gevoel

je kan ook proberen iets in je kont dus probeer een keer een vinger in je kont met wat glijmiddel of een speciale seks toy

of gewoon een seks toy in het algemeen ik gebruik vaak van mijn vader een cock ring en soms doe ik ook een condoom om en gewoon kleren aan dan word je onderbroek niet nat van je voorvocht en dan ga ik gewoon mezelf geil maken totdat ik ga aftrekken en dan kom ik daar in klaar heb je ook niet zon bende

of je kan proberen in het openbaar een keertje in een bos ofzo dat je je penis uit je broek hangt en dan een beetje gaat aftrekken of tijdens het fietsen in een bos ofzo

dit zijn een paar van de dingen die ik wel lekker vind maar probeer vooral waar je jezelf fijn bij voelt en wat jij lekker vind.

• May 3, 2025

Kijk hier ff:

Veel plezier