Vraag

Aftrekken/piemel

  • 4 October 2020
  • 4 reacties
  • 802 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben Nick en heb een vraag,

 

Ik heb een probleem;

Mijn piemel staat als hij je stijf staat RECHTOMHOOG, maar het echte probleem is, als mijn voorhuid naar achteren gaat doet dat extreem pijn.

Dit is niet prettig en dan is het überhaupt niet te doen om af te trekken.

Wat nu ?

 

Groet,

Nick


4 reacties

Hey Nick,

Ik weet niet hoe oud je precies bent, dus het kan zijn dat het niet 100% accuraat is wat ik zeg maar wat ik vaker hoor is dat de voorhuid van sommige jongens niet goed meerekt. dat kan verschillende redenen hebben maar de meest voorname is dat het gewoon een klein foutje is van je lichaam.

Je kan dit echter oplossen door een paar keer per week (bijvoorbeeld onder de douche) je voorhuid zo ver mogelijk naar achteren te trekken. Meteen stoppen als het pijn doet. door dit maandenlang te herhalen zal je voorhuid oprekken en zal het geen pijn meer doen om hem helemaal naar achteren te trekken. 

mocht dit nou niet helpen, dan zou ik voor de zekerheid even langs de huisarts. dat kan annoniem!

 

Groetjes!

WiseWisdom

Dit probleempje schijnt echt vaker voor te komen. Meestal zit het probleem in het toompje (het stukje dat de voorhuid met de eikel verbindt.) Als deze te kort is, kan de voorhuid niet of moeilijk ‘afgerold’ worden.

Ik raad je aan om hiervoor echt even naar de huisarts te gaan. Lijkt misschien heel ongemakkelijk, maar vergeet niet dat het hun werk is en dat ze dagelijks naakte mensen zien. Voor hen is het heel normaal dus niks om je zorgen om te maken.

 

Groetjess

Heyy

Ik zie in een ander topic van je dat je 13 bent, het kan zijn dat je voorhuid nog wat meer loskomt. Misschien ga je toch best langs bij je huisarts. Die zal je zeker kunnen helpen. Voor huisartsen zijn dat soort dingen dagelijkse kost.

Groetjs

Reputatie 1
Badge +1

Waarschijnlijk zit je voorhuid te strak om je penis. Het beste is denk ik dat je even langs de huisarts gaat. Zeg het gewoon tegen je ouders, het is alleen maar goed als je het zecht.

Reageer