aftrekken openbaar


Badge

Hoi ik twijfel om binnenkort een keer te gaan aftrekken in het openbaar.  Zouden jullie misschien je ervaring en of tips willen delen? 

 

 


18 reacties

Badge

Tip: wordt niet gepakt (dat spreekt voor zich)!!! Miss losse kleding (joggingbroek ofzo). Ik zou het verder niet weten, want ben geen jongen. Maar keep me posted. Good luck!!!

Reputatie 6
Badge +4

Ik weet hier in de buurt wel wat plekjes waarvan ik weet dat er niemand komt zoals bos en wat later in het jaar een maisveld ik neem dan een rugzak mee en loop er dan een stukje in en trek dan alles uit op m’n schoenen na en stop mn kleren in de rugzak en loop dan weer een stukje verder en ga me dan aftrekken en dan loop ik naakt weer terug en waar ik me heb uitgekleed kleed ik me ook weer aan. Of ik ga naar een grote kledingzaak pak daar iets van een broek ofzo (valt minder op) en dan ga ik een kleedhokje in. Of in het donker achter in de auto 

Reputatie 6
Badge +1

Eejj alles helemaal lekker maar @Rick123  dat je dat wilt is je ding maar waar laat je jouw sperma? Toch hopelijk niet in die nieuwe broek?  Dat bos en mais field snap ik wel.  En langs water kant kan ook. 

Doby X

Reputatie 6
Badge +4

Eejj alles helemaal lekker maar @Rick123  dat je dat wilt is je ding maar waar laat je jouw sperma? Toch hopelijk niet in die nieuwe broek?  Dat bos en mais field snap ik wel.  En langs water kant kan ook. 

Doby X

@Dobymeis13 ik heb nog geen sperma 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb in een zwembadhokje gedaan. Ik zou zeker een broek aandoen die snel aan is. Succes!

Badge

@Rick123 En je doet dat gwn overdag of s' avonds??

Reputatie 6
Badge +4

@Rick123 En je doet dat gwn overdag of s' avonds??

Overdag op plekken waar ik weet dat daar niemand komt maar ook ‘s’ avonds ja

Reputatie 5
Badge +4

Wel is in kleedhokje van zwembad gedaan 

Badge

@Rick123 Respect! Maar je bent nooit bang om gepakt te worden? Hoe weet je zeker/ kom je d'r achter dat daar niemand komt? 

Reputatie 6
Badge +4

@Rick123 Respect! Maar je bent nooit bang om gepakt te worden? Hoe weet je zeker/ kom je d'r achter dat daar niemand komt? 

Nee daar ben ik niet bang voor  als je het doet in een bos ofzo en je moet een stuk door de rimboe lopen niet nee. En ik denk ook dat de meeste mensen die daar lopen zoiets hebben laat hem/haar maar en een beetje lachend doorlopen en echt niet zo snel de politie bellen, tenzij en koppel uitgebreide seks hebben

Badge

@Rick123 klinkt best logisch, thanks!

Reputatie 6
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Ja toch

Reputatie 2
Badge +2

Je kan een trainingsbroek aan doen zonder onderbroek

Badge

Als je een plekje weet waar niet zo snel mensen komen dan zou ik het daar doen.  Ik heb zelf een plekje waar ik ook wel is zwem met mooi weer. 

Badge

Is het echt het proberen waard? Is het zoveel beter of kan je het net zo goed thuis doen?

 

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb mezelf samen met een vriend na het zwemmen wel eens afgetrokken in een kleedhokje van het zwembad. Het deurtje kan op slot dus niemand kan binnen komen maar is toch onwijs geil. Jezelf of samen aftrekken in een kleedhokje terwijl het hartstikke druk is en er mensen in de hokjes naast je staan en langs lopen.

 

Een maïsveld is ook zeker een optie en heb ik ook wel eens gedaan alleen ik zou zelf niet naakt gaan zoals @Rick123 zegt voor het geval je betrapt wordt.

 

Verder de tip die hier eerder gegeven is om iets van een trainingsbroek aan te trekken zonder onderbroek. Doe wel een wijde trainingsbroek zodat het minder opvalt wanneer je een stijve hebt en het is snel aan voor het geval je betrapt wordt.

 

Reputatie 6
Badge +4

Is het echt het proberen waard? Is het zoveel beter of kan je het net zo goed thuis doen?

 

@annonieme999 ja dat is zeker het proberen waard het is zoveel lekkerder en geiler dan thuis op je kamer

Reputatie 6
Badge +4

Ik heb mezelf samen met een vriend na het zwemmen wel eens afgetrokken in een kleedhokje van het zwembad. Het deurtje kan op slot dus niemand kan binnen komen maar is toch onwijs geil. Jezelf of samen aftrekken in een kleedhokje terwijl het hartstikke druk is en er mensen in de hokjes naast je staan en langs lopen.

 

Een maïsveld is ook zeker een optie en heb ik ook wel eens gedaan alleen ik zou zelf niet naakt gaan zoals @Rick123 zegt voor het geval je betrapt wordt.

 

Verder de tip die hier eerder gegeven is om iets van een trainingsbroek aan te trekken zonder onderbroek. Doe wel een wijde trainingsbroek zodat het minder opvalt wanneer je een stijve hebt en het is snel aan voor het geval je betrapt wordt.

 

@Bram16 ik snap wat je bedoeld over de maisveld maar ik vind het zo geil om te doen ik kan ook niet wachten tot het mais weer hoog genoeg is 

Reageer