Aftrekken op school

  • 1 June 2024
  • 2 reacties
  • 385 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

Ik trek mij bijna dagelijks wel een keer af op de wc op school. Ik was benieuwd of er nog meer jongens zijn die zich wel eens stiekem op het toilet op school aftrekken en of jullie dan ook klaarkomen.


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey

ik ben een jongen van 14 en trek al bijna 2 jaar af, maar op school heb ik het nog nooit gedaan, want er zijn altijd andere jongens aanwezig en als ze je in een kotje zien gaan durven ze er vaak wel eens overkijken als je dan net bezig bent dan sta je daar. Bij ons zijn de wc van de meisjes aan de andere kant van de gang en staan de deuren altijd open, we hebben wel aparte ruimtes maar ze kunnen dus wel in de wc’s van de jongens kijken en als ze lopen kunnen ze zelf zonder opgemerkt te worden door een leerkracht in de kotjes gaan van de jongens (geen idee of het al is gebeurt maar het kan altijd). ik vindt het dus geen goed idee om het te doen maar als de kotjes beter waren zou ik het zeker doen!! Er is niets mis mee.

Met vriendelijke groet anonieme jongen

Reputatie 4
Badge +3

Ik trek mij meerdere keren per dag af dus ook regelmatig op het toilet van school en kom dan ook klaar. Weet wel zeker dat er veel meer jongens zijn die dat doen.

Reageer