dat je een stijve op school heb is vrij "normaal" voor je leeftijd, maar aftrekken op de wc doe ik zelf niet en zelf vind ik t ook niet nodig
Oh dat is denk ik best vervelend voor je, bij mij is dat ook soort van maar dan andersom en bij mij op school moeten jongens en meisjes naar de zelfde toileten (dus gender neutraal) en soms kijkt er dan een jongen over de hokjes heen echt bloed irritant
Ik vraag me af of jij je rommel heb opgeruimd . Voor die acht je kwamen zal het wel niet aangenaam geweest zijn . Je kwakje op de muur te zien kleven .
Ben 13 en ik heb heel veel een stijf plassertje op school . En door dat mijn schaamhaar is beginnen groeien, heb ik zelf veel last van jeuk . De wc s bij ons op school zijn van die hokjes waar je onderdoor kan kijken . Ook als ik zin zou hebben om te masturberen , het niet echt durven doen . Je zou eens betrapt kunnen worden .
als je op de bassisschool zit kan je in de pauze als iedereen naar buiten is het doen ik deed het toen met een vriend in de klas tijdens pauze
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb niet vaak spontaan een stijve op school
Zie dat dit een hele oude topic is. Maar misschien lees je dit ooit nog. Ik ben 16 en heb hier zelf nog erg veel problemen mee, schaam me er ook best wel voor, omdat ik best wel losse kleren draag zie je het heel duidelijk. Ik heb dan ook een paar een getrokken op de wc maar niet heel vaak.Â
Hallo Devy12 :)
Ik heb 1 keertje afgetrokken op de wc en sommige dachten '’wtf is dit hier op de wc-deur'’ volgens mij. Gelukkig werd ik niet ontdekt en dachten ze dat het iemand anders was ofzo.
-Dr8gon99
Ik had dat vroeger vaak toen ik 12Â was, ik ging dan gewoon naar de wc in de speeltijd en deed het even snel omdat ik niet te lang zou wegblijven. Nu probeer ik het gewoon weg te denken en als dat echter niet lukt even naar de wc gaan.
Het is dan als je een stijve krijgt echt heel lastig om niet te gaan rukken.
-Dr8gon99
Het is dan als je een stijve krijgt echt heel lastig om niet te gaan rukken.
-Dr8gon99
Ja dat is waar
Nog nooit gedaan maar wel al een paar keer een ..... Hoe zeggen jullie dat ook al weer .... Ow ja een stijve maar ik zal nooit op school met mijn penis spelen
Gewoon onder je riem stoppen wordt het vanzelf minder.
zou het nie top school doen op de wc ofs
niet doen denk ik
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.