Vraag

aftrekken op een andere manier

  • 24 December 2023
  • 17 reacties
  • 1295 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoe trekken jullie je af? Ik doe het wel maar wil een andere manier doen plss help me


17 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Dit topic al is gelezen? 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hé luca7 in de zomer kun je het eens ergens anders proberen in een bos of maisveld ofzo. Ik ga ook wel eens naar een hele grote kledingzaak en dan pak ik een broek ofzo en dan ga ik een kleedhokje in. Je kunt ook op je buik op bed gaan liggen, ik weet niet of je al sperma hebt doen dan iets onder je piemel. Leg je piemel omhoog (naar je navel zeg maar) en dan ga je rondjes draaien met je heupen/ billen. Of doe iets om je piemel en zet hem tussen twee matrassen in. Suc6 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 5: chatten en bloggen is niet toegestaan.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Aubien , ik doe bijna het zelfde. Inplaats van rondjes draaien maak ik beuk bewegingen richting het bed. Probeer dat ook maar eens is namelijk best lekker. Ik zal dat van jou vanavond ook proberen.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Aubien , ik doe bijna het zelfde. Inplaats van rondjes draaien maak ik beuk bewegingen richting het bed. Probeer dat ook maar eens is namelijk best lekker. Ik zal dat van jou vanavond ook proberen.

 

Groetjes, 

@Ann0

@Ann0 is goed ik ga dat van jouw vanavond ook proberen ik doe het wel altijd helemaal naakt jij ook?

Reputatie 7
Badge +4

Soms doe ik dit naakt maar die van mij is lekkerder met onderbroek aan, ik zou zeggen probeer allebij. 

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +4

Oja, nog een tip stop je duimen tussen je benen en ballen in(in die soort van gleuv er tussen) 

Reputatie 7
Badge +5

Oja, nog een tip stop je duimen tussen je benen en ballen in(in die soort van gleuv er tussen) 

@Ann0 ik heb het gisteravond geprobeerd wat jij zei met neukbewegingen en helemaal naakt en met m’n duimen tussen m’n ballen en benen en moet zeggen dat het erg lekker voelt. Ik ga vanavond of morgenochtend het zelfde proberen met een wijde boxer aan. Hoe wat het met jouw?

Reputatie 5
Badge +4

@Ann0  dat van je duimen tussen je benen en ballen stoppen is dat tijdens dat je die neukbewegingen doet of is dat een andere manier?

Reputatie 7
Badge +4

@Aubien het lukte niet helemaal goed, kan je het het beter uitleggen?

@Eminem4Life ja je doet dat terwijl je die neuk bewegingen maakt, je moet ook op je buik liggen.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +4

@Aubien

Reputatie 1
Badge

Nou ja je kan probersn te edgen dat houd in waneer  je zeg maar bijna komt dan stop je en ga je door herhaal dat zoveel als je wilt kan je 10 miniten of 40 minuten doen hoe langer je het doet hoe lekkerder klaarkomen wordt en hoe meer der uit komt

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien

Hallo @Ann0  sorry ik was het vergeten. Ik ga het proberen. Als je op bed ligt op je buik met je stijve omhoog naar je navel zeg maar kun je met je heupen rondjes draaien. Of je pakt met je handen het einde van je matras vast en ga je op en neer of rondjes draaien of wat je lekker vind. Naakt vind ik het lekkerst. Ik lees wel of het gelukt is 

Reputatie 7
Badge +4

He @Aubien het ding van jou is wel lekker alleen het probleem is dat ik al wel sperma heb en ik dus niet via jouw manier kan klaarkomen anders word het een rotzooi.

Laat Jij ook weten hoe het was?

 

Groetjes,

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +5

He @Aubien het ding van jou is wel lekker alleen het probleem is dat ik al wel sperma heb en ik dus niet via jouw manier kan klaarkomen anders word het een rotzooi.

Laat Jij ook weten hoe het was?

 

Groetjes,

@Ann0

@Ann0 

oke Nice maar je kunt toch een oude onderbroek gebruiken of een oude sok erom doen of een oude handdoek ofzo? Ik doe het vaak met m’n handen vastpakken aan het matras en eventueel nog met m’n voeten/tenen. Klinkt misschien raar maar met je dekbed half op je billen terwijl die afschuift terwijl je bezig bent is ook lekker. Ik ga dat van jouw morgenavond proberen ik laat het je wel weten

Reputatie 7
Badge +4

@Aubien ?

Badge

@Aubien ik heb dat van jouw geprobeert en was erg lekker kwam heel snel klaar, was een heel rommeltje wnat had niet verwacht dat ik zo snel zou komen.

@Ann0 ik ga dat van jouw van de week ook proberen 

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien ik heb dat van jouw geprobeert en was erg lekker kwam heel snel klaar, was een heel rommeltje wnat had niet verwacht dat ik zo snel zou komen.

@Ann0 ik ga dat van jouw van de week ook proberen 

@Ann0  hé sorry dat ik nu pas reageer had een hele drukke week. Ik heb dat van jouw (met m’n hand tussen m’n benen en ballen) nog een keer gedaan en was nog een keer “droog” klaar gekomen.  Ik was vandaag (zaterdag  20-1) om 9 uur wakker en om 9:10 was ik bezig en om 9:12 weer “droog” klaar gekomen. Ik ga dat zeker vaker doen

Reageer