Vraag

aftrekken op balkon

  • 19 October 2023
  • 6 reacties
  • 784 Bekeken

Badge

Hoi iedereen,

ik ben dus momenteel op vakantie en heb m’n eigen balkon. Ik vond het dus wel geil om gewoon in m’n onderbroek daar te gaan zitten en beetje te gaan rukken enzo en ben uiteindelijk heerlijk helemaal over mezelf klaargekomen terwijl op het balkon naast mij een paar mensen zaten.

maar kan dit of vinden jullie dat dit te ver gaat?

-tekst aangepast door Kindertelefoon-


6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Persoonlijk vind ik het eigenlijk niet kunnen. Als je alleen bent wel maar zoiets ga je niet doen naast andere mensen.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Anoniempje69_69,

Ik vind dit echt niet kunnen! Stel je bent in huis alleen en je gaat dan ergens BINNEN aftrekken,  dat kan, maar niet buiten in het zicht van andere mensen. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Badge

Hoi @Anoniempje69_69,

Ik vind dit echt niet kunnen! Stel je bent in huis alleen en je gaat dan ergens BINNEN aftrekken,  dat kan, maar niet buiten in het zicht van andere mensen. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Ze konden mij niet zien. Er zit een wand tussen. Je kan elkaar alleen horen praten 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniempje69_69,

Ik vind dit echt niet kunnen! Stel je bent in huis alleen en je gaat dan ergens BINNEN aftrekken,  dat kan, maar niet buiten in het zicht van andere mensen. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Ze konden mij niet zien. Er zit een wand tussen. Je kan elkaar alleen horen praten 

Zolang het niemand kon zien zou ik het niet heel erg vinden.

Anders wel

Reputatie 7
Badge +11

@Anoniempje69_69, ow, tja als niemand jou kan zien en je was buiten dan kan het opzich wel.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 6

Ze konden mij niet zien. Er zit een wand tussen. Je kan elkaar alleen horen praten 

Ik had het topic al een beetje doorgelezen, maar ze konden het misschien wel horen, als je dan niet praatte ten minste. Maar als je het de volgende keer doet, zal ik doen alsof je op je telefoon kijkt bijv. en dan doet alsof je compleet wat anders doet.

Of het bij gelaten laten, en de volgende keer gewoon niet doen, het heeft geen toegevoegde waarde alleen al,

en daarbij zitten de normen+waarden te verschillen van mens tot mens wie wat wilt doen ja of nee (gok ik?)

Langere reactie dan verwacht, srry

Reageer