Skip to main content

aftrekken online

• June 20, 2025
  • 17 reacties
  • 2026 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik weet dat je niet persoonlijke informatie mag delen maar het lijkt me heel geil om met iemand online aftrekken dus denk aan geile berichten heeft iemand tips? Het liefst dames jonge mag ook ( zelf 16 jaar en een jongen)

17 reacties

• June 20, 2025

Ik zou wel willen (meisje 13 jaar) maar je mag geen persoonlijke gegevens delen hier!

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 20, 2025

Hetzelfde wat poes zegt

• June 20, 2025

Toch maar niet doen. Veel te link. Tips ga je hier niet vinden. 

Heeft ook geen zin om dit op het KT forum te zetten. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 20, 2025

Ik zou wel willen (meisje 13 jaar) maar je mag geen persoonlijke gegevens delen hier!

in deze post zei je dat je 15 bent, en dat is 1 jaar geleden. Ik verdenk je niet enkel op basis van dat (kan natuurlijk ook een typfout zijn) maar het lijkt me raar

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 20, 2025

Hoi, ik weet dat je niet persoonlijke informatie mag delen maar het lijkt me heel geil om met iemand online aftrekken dus denk aan geile berichten heeft iemand tips? Het liefst dames jonge mag ook ( zelf 16 jaar en een jongen)

Ik zou dat ook wel willen (Bi meisje 15)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 20, 2025

in deze post zei je dat je 15 bent, en dat is 1 jaar geleden. Ik verdenk je niet enkel op basis van dat (kan natuurlijk ook een typfout zijn) maar het lijkt me raar

En ze heeft een tweeling.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 20, 2025

Ik wil ook wel, ben jongen 12

• June 20, 2025

En ze heeft een tweeling.

Hey! Ja sorry ik en cijfers gaan echt niet samen en maak er altijd fouten mee! Ik typ het wel gewoon, ik ben idd geen dertien dat is wel heel erg jong🥲 ik ben inmiddels zestien

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 21, 2025

@Poess maar wel met een tweeling?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 28, 2025

Zal ik ook willen oprecht jammer dat je geen gegeven mag delen

• July 6, 2025

@Anoniem3ie8e8 maak een snapaccount aan met een  ‘geile’ naam. Maar kijk idd wel uit

• Net nieuw
  • July 7, 2025

@ster ik zou ook wel met jou willen

• Net nieuw
  • July 7, 2025

@Meisje15x  hetzelfde maar dan jonge ;)

• Net nieuw
  • July 14, 2025

Ik zou dat ook wel willen (Bi meisje 15)

Mag je je snap hier delen? Want dan zou ik ook wel willen jongen 15

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 19, 2025

Ik zou ook graag willen. Jongen 15 jaar 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 19, 2025

Ik wil ook wel!! meisje 12 jaar

• October 20, 2025

Het is hier geen seks dating forum denk ik !!!!!!!!!!