16 en zwanger

  • 22 March 2024
  • 6 reacties
  • 434 Bekeken

Badge

Ik ben 15 en nu 20 weken zwanger van 2 meisjes, mijn vriend van 18 is nog bij mij en weel seks met mij, is seks handig als je in verwachting bent van een baby (of 2) en doet dat pijn?


6 reacties

Badge

Seks hebben tijdens zwangerschap is niet schadelijk maar als je het risico niet wilt nemen dat iets verkeerds gebeurd gewoon nee zeggen.

Badge

Oké vanavond ga ik met hem naar het café en gaan we daarna naar zijn appartement dus hopen dat het geen pijn doet en anders zal ik meteen stoppen

Reputatie 4
Badge +3

Zou dat niet beter eens aan je huisdokter / ginecoloog  vragen ????????, 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Hebben jullie er voor gekozen of was de zwangerschap onverwacht? Want jullie zijn natuurlijk nog wel erg jong samen en het is een hele verantwoordelijkheid om een tweeling op te voeden. Hoezo weet je eigenlijk niet zeker of het er 1 of 2 zijn want dat is bij 20 weken wel bekend? Je loopt toch wel bij een gynaecoloog of verloskundige? Ik zou sowieso nog wel met je verloskundige / gynaecoloog overleggen over hoe en wat nu. En krijg je wel hulp van je ouders en van zijn ouders want ik denk dat jullie dat zeker wel kunnen gebruiken? Sorry voor alle vragen🙃

Je kan als je zwanger hebt op zich prima seks hebben en het kan geen kwaad voor de baby, maar je moet natuurlijk wel opletten dat het voor jou niet onprettig wordt en geef je grenzen (altijd) goed aan. Als jij geen seks wilt moet je het niet doen! 

 

Groetjes van ItsJustMe

Badge

Sorry! Ik loop zeker bij een verloskundige en weet ook zeker dat het er 2 zijn! In mijn hoofd klonk het anders maar snap je verwarring! Ik heb ik heb seks met hem gehad en ging goed dus bedankt allemaal!

Reputatie 7
Badge +9

weet je al wat je met die kinderen gaat doen? je hebt maar 15 jaar verschil. en als 15 jarige mag je geen wettelijke kinderen hebben (verbeter me als ik het fout heb). dus ga je ze ter adoptie stellen of aan je vriendje geven. je kan ze wel tijdelijk aan je vriendje geven en dan na 3 jaar officieel hun moeder worden. maar dan is het alsnog 15 jaar verschil. (ben je trouwens 15 of 16? in je titel staat 16 en in je topic 15).

Reageer