Vraag

aftrekken niet lekker meer

  • 8 August 2022
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik was net aan het aftrekken en meestal kom ik wel snel en lekker klaar maar een tijdje is dat al minder maar vandaag was het wel heel erg want hoe hard ik ook probeerde het was gewoon niet lekker ook was mijn pik na een tijdje niet zo heel hard meer ik ben nog wel klaar gekomen maar dat voelde niet echt als een hoogte punt ofzo en nu voelt mijn eikel heel heet ofzo weet iemand misschien hoe ik het aftrekken weer lekker kan maken 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Hoi, 

Ik weet niet hoe vaak je aftrekt m, maar als je eikel heel heet voelt misschien even een dagje overslaan.  Om aftrekken wat lekkerder te maken kan je je positie aanpassen, je kan ergens op een andere plek gaan aftrekken(bijv. Bos zorg er wel voor dat niemand je kan zien) of je kan tijdens het aftrekken jezelf vingeren in je kont of iets ander is je kont stoppen.

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb ook soms dat ik wat minder fijn klaar kom maar ik denk ook dat het komt omdat ik al 5 jaar ruk maar je kan zoals hier boven staat andere dingen proberen je zou ook langzaam kunnen doen en dan als je bijna komt stoppen en dan door gaan en dat een paar keer doen en dan klaar komen. Je zou ook een paar dagen niet kunnen rukken en dan wel en m’n andere tip kunnen combineren en dan spuit je ook tyfus veel en ook lekkerder groetjes ik lees het wel als je nog meer vragen hebt en succes.

Reageer