Skip to main content
Vraag

aftrekken met zus

• January 30, 2025
  • 9 reacties
  • 3914 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy hoi

ik ben een jongen van 13 mijn zus is 14

ik trek best vaak af maar ik wil weten of zij dat ook en zo ja of ze me dan kan pijpen.

hoe moet ik het vragen?

9 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

"Hoi zus wil je aftrekken"

Hoe anders?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 30, 2025

Zoiets vraag je niet aan je zus.  En daarbij: ze zal toch nee zeggen.  En tegen jullie ouders vertellen wat voor rare vraag je hebt gesteld.  Alleen maar gedonder en gedoe.

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 30, 2025

Ik zou dit niet doen. Als ze nee zegt en het tegen jullie ouders vertelt word er waarschijnlijk een ongemakkelijk gesprek met je gevoerd. En het kan de band tussen jouw en je zus erg moeilijk maken…

• January 31, 2025

Niet doen. Komt herrie van. En waarom met je zus? Omdat zij het enige meisje is dat je kent? 

• Net nieuw
  • February 19, 2025

Ik ben jaren verliefd geweest op mijn jongere broer... laatste 2 jaar neuken we.bijna e keer per week #still love it #f*ck what they say

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 19, 2025

@Heetpatatje  fijn voor jullie maar hou het toch maar tussen jullie: ik denk niet dat jullie ouders dat zouden goedkeuren.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 25, 2025

Dit is een beetje raar want dit is je zus. Maar ligt eraan hoe dit bij jullie thuis is. Zijn jullie hier open over dan gewoon vragen anders kan je af en toe met een stijve penis bij haar binnen lopen bijvoorbeeld. Of een keer op haar billen slaan.

Forum|alt.badge.img+3

Dit is een beetje raar want dit is je zus. Maar ligt eraan hoe dit bij jullie thuis is. Zijn jullie hier open over dan gewoon vragen anders kan je af en toe met een stijve penis bij haar binnen lopen bijvoorbeeld. Of een keer op haar billen slaan.

@Maxv75040 ik zou niet het advies geven om haar op haar billen te slaan. Dit is letterlijk aanranding en dat kan ze niet fijn vinden. Als die zus naar zen ousers toegaan is hij fucked. Ik zou gw een beetje een gesprek voeren en een verhaal verzinnen tegen je zus zeggen dat je zo'n meid hebt ontmoet en die wel sex wil en dat hij het ook wilt maar dan weet je niet hoe het moet. En dan kan je vragen voor advies. Miss komt hier nog wat geils uit ook.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 28, 2025

Sry mr ik vind het gwn akward om dat met je zuster te willen doen. En bedenk als jij vraagt en zei zegt nee en is boos en gaat naar je ouwers!

Ken je echt niemand anders? 

Klavertje4 aan jezelf geven is ook beetje raar maarja het mag.