Skip to main content
Vraag

aftrekken met vrienden (hoe te vragen)

• May 5, 2026
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen van bijna 17 jaar oud, ik wil heel  graag een keer aftrekken met vrienden. Ik weet alleen niet hoe en waar en aan wie ik het moet vragen. Ik heb we wel eens aan gedacht het op de hockeyclub te vragen maar dat durf ik niet. Iemand tips hoe ik het kan regelen? Want het lijkt me heel geil. (No homo)

3 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 6, 2026

Hoi ik ben een jongen van bijna 17 jaar oud, ik wil heel  graag een keer aftrekken met vrienden. Ik weet alleen niet hoe en waar en aan wie ik het moet vragen. Ik heb we wel eens aan gedacht het op de hockeyclub te vragen maar dat durf ik niet. Iemand tips hoe ik het kan regelen? Want het lijkt me heel geil. (No homo)

Hey ik zou gewoon vragen.

Ik heb  het samen met beste vriendinen gewoon over gehad en hebben samen ge slapen en was super intense 🥵

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 6, 2026

Je kunt het face to face doen, maar je kunt het misschien ook een beetje via snap vragen. Ik heb allebei wil eens gedaan. Ik was in frankrijk op een camping en daar was ik een beetje aan het snappen met een goeie vriend van mijn school. We hadden het gewoon over mooie meisjes en die dingen. En dat er een meisje was die ik heel geil vond. Toen stuurde we mekaar gewoon beetje snaps van dingen. Toen zei ik dat ik er wel geil van werd van die meid. Toen stuurde ik gewoon een beetje on opvallen een foto van mn broek dat je een beetje kon zien dat ik een stijve had. Toen sloeg hij die op en waren we daar een beetje over aan het praten. en zo steeds een beetje snaps naar mekaar aan het sturen van onze stijve in onze broek. Op een gegeven moment vroeg ik gewoon of hij soms af trekt en hij zei ja. Hij stuurde op een gegeven moment een foto van zn stijve met alleen zn onderbroek aan. Die sloegen we dan ook een beetje op van elkaar, want ik stuurde die ook terug. We hadden het dus een beetje over rukken en toen zij hij van zullen we een spelletje spelen. We moeten dan de kont of tieten van een influencer sturen en dan raden van elkaar. Als je die fout hebt mag de ander een opdracht voor je verzinnen. Heb je hem goed dan mag jij een opdracht verzinnen voor de ander. hij vroeg toen of ik wel eens een dickpic stuurde. Ik zei nee want dat had ik nog nooit gedaan. Toen zei hij ineens zo tegen mij op snap: Ben je alleen? ik zei ja. toen zei hij: Wat ik je nu ga sturen mag je niet opslaan, dus ik zei Ok. Toen stuurde hij mij een dickpic dus hij vroeg of ik er ook een terug wou sturen. Dus ik deed dat en toen beetje verder een meer gestuurd. Toen vroeg ik of hij een keer samen wou aftrekken, want we hadden mekaars lul toch al gezien en zo verder. En nu rukken we wel eens. Hij heeft mij ook gepijpt. We zijn trouwens beide niet gay. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 7, 2026

oke hier een tip vertel hun over dat je laatst iets zag over dat vrienden soms wel eens samen aftrekken toen zij mijn vriend moeten we eens een keer doen dus probeer dat eens