Skip to main content

Ik wil al heel lang met iemand aftrekken of onze lul tegen elkaar schuren, maar ik weet niet hoe ik iemand kan vinden die dat ook wil. ( 14 jaar ) Weten jullie hoe? en hebben jullie ervaringen? zoja, zeg je leeftijd aub.

En voor alle 13 tot en met 14 zouden jullie ook je penis lengte erbij kunnen zetten alvast bedankt :)

 

(Onnodige quotes verwijderd)

Goedeavond Anoniem_t

Ik ben van mening dat je hier niet opzoek naar moet gaan. Maar dit moet je naar je toe laten komen. Denk aan een goede vriend waar je vaak mee om gaat, 99,99% dat hij ook aftrekt en dat hij dit best samen wil doen met een goede vriend. Maar loop zeker niet zomaar op hem af om dat te vragen want er is ook een 99,99% kans dat je je vriendschap kan verpesten als die persoon er totaal anders over denkt.

Ik heb wel ervaring. Ik ging op groep 8 kamp en toen hebben we met alle jongens op mijn kamer samen afgetrokken…. maarja je kan zelf ook wel begrijpen op 11 jarige leeftijd niemand had sperma en we hadden allemaal een kleine. Enja op zo'n leeftijd schaam je je ook nog niet omdat je nog niet zo bezig bent met sexuele dingen. (Ben nu 17)

Veder denk ik dat je lekker op ontdekking moet gaan met je lichaam, en als je dit met iemand doet doe dit iig met een goede vriend/vriedin die je 100% vertrouwd. En pak het suptiel aan op het begin. Vraag bijvoorbeeld eerst over hun mening over aftrekken ect voordat je voorstelt het samen te doen.

hopelijk heb ik je een beetje geholpen!
Groetjes JustTalking


ik wil wel ben 14

 


Ik wil wel mijn lengte stijf is 13 cm 


zo lang is die van mij ook als hij stijf is

 


Reageer