Skip to main content
Vraag

aftrekken met vrienden

• 19 augustus 2024
  • 9 reacties
  • 901 Bekeken

Wil dat iemand me aftrekt maar ik Ken niemand.

9 reacties

• 2013 reacties
  • 19 augustus 2024

Logeren met een vriend 

Anoniem1887
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 19 augustus 2024

Hoe wil je dat doen dan? Als je niemand kent?

Forum|alt.badge.img

Hoe oud ben je

Forum|alt.badge.img

ik trek en pijp mijn neefje (zelfde leeftijd) vaak af en hij mij ook. we vinden dit allebij leuk (allebij hetero)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 24 januari 2025

Ik ken wel wat maar idk of ze willen enz

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 196 reacties
  • 25 januari 2025

Als je niemand kent ja dan kan het niet he. Als je het zo graag wil pas dan wel op als je het te opdringerig aan iemand vraagt anders krijg je een slechte reputatie en ruzie. 

En kijk hier https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=aftrekken+met+vriend 

daar staan 2600 topics over hetzelfde. Staat zeker n tip tussen die je kan gebruiken. 

Forum|alt.badge.img+1

Wat ik vaak doe is eerst een beetje praten over seks en hoe dat zal zijn enzo. En dan langzaam beginnen over rukken. Dit doe ik vaak als we aan het logeren zijn. Dan zorg ik ervoor dat ik alvast een paar schone sokken heb liggen stuk of 8 sokken dus ieder 2 paar ieder 4 sokken. Dan zeg ik zo van heb je wel eens gerukt. Als dat zo is dan zeg ik van dan weet je wel hoe het moet en geef ik de sokken en zeg ik succes. Als diegene nog nooit gerukt heeft dan zeg ik: alles moet een eerste keer zijn. Ook dan geef ik de sokken en zeg ik of hij weet hoe het moet of dat ik het moet uileggen. Ik zie dat het al 5 maand geleden is maar alsnog hoop ik je geholpen te hebben. Laat je weten als het gelukt is of niet

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 7 februari 2025

@Anoniemr45t455td : hoe zit dat precies met die sokken?

Forum|alt.badge.img+1

Dit klinkt misschien tering ranzig, maar ik laat de sokken eerst ff opdrogen. En dan neem ik ze gwn meee onder de doushe en spoel ik ze helemal goed uit, dan ff feuhnen en klaar. Dan in de wasmand alsof er niets is gebeurd. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen