Vraag

aftrekken met vrienden

  • 21 February 2021
  • 11 reacties
  • 1314 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 15 ik zou en keer willen aftrekken met vrienden ik ben hetero ik ben bang als ik dit aan en vriend vraag dat hij me dan gay vind en ik wou een snap groep maken voor jongens die wel is willen aftrekken dus wat vind jij is het gay om met vrienden te trekken en zou er een snap groep moeten komen gr ME


11 reacties

Ik ben een jongen van 15 ik zou en keer willen aftrekken met vrienden ik ben hetero ik ben bang als ik dit aan en vriend vraag dat hij me dan gay vind en ik wou een snap groep maken voor jongens die wel is willen aftrekken dus wat vind jij is het gay om met vrienden te trekken en zou er een snap groep moeten komen gr ME

Hy, ik zou vooral geen groep maken. Je weet nooit als er 1 persoon inzit die alles verspreid, ik zou het face to face vragen, er is geen bewijs. En is veel minder akward. 
 

ge

Badge

 -onnodige quotes verwijderd-

ja zouk ik wel doen totaal niet akward ofzo groetjes je algemeenegrieptijger

 

Badge

Hoi, de behoefte om met iemand af te trekken is heel normaal in de puberteit. Ook als je hetero bent en je gewoon een beetje wil experimenteren. Het zal je dan ook verbazen hoe veel jongens dat willen.

Als je bijvoorbeeld 1 vriend hebt met wie je het graag wil doen kan je er een beetje sarcastisch over doen op bijvoorbeeld snap, dan kan hij ook gen screenshot nemen ofzo. En als jullie het er dan een tijdje over gehad hebben kan je gwn vragen van: was jij eigenlijk sarcastisch de hele tijd of zou je het wel willen? En dan zegt hij wss: Wil jij het? (Als hij dat zegt wil hij het heel wss wel) en dan zou ik zeggen van: ja opzich zou ik het wel willen proberen om te kijken of het geiler is ofzo. En als hij dan alsnog zegt van nee, kan je een beetje doorvragen. En als je zeker wil dat hij het niet wil zeg je gwn: Grapje, ik ook niet, maar ik wilde kijken wat jij zou zeggen!

En geloof me, ook jongens van wie je denkt die gaan dit sws niet willen, willen het meestal wel als je even doorvraagt en jij het eerst toegeeft. 
Ik hoop dat dit je geholpen heeft en als je verder nog vragen hebt kan je die altijd stellen!

groetjes

ps: Hou me op de hoogte hoe het gaat!

pss: ik weet dit uit ervaring

-Onnodige quote verwijderd-

Dit is niet gay ik heb dit al vaker gedaan

Hoi 

Ik zou het ook wel willen met vrienden maar durf het ook niet te vragen. Ik heb het wel een keer samen tijdens het logeren gedaan met een vriend. Toen hebben we ook elkaar afgetrokken, was echt lekker. We zijn allebei hetro trouwens

Reputatie 1

@Boy_15 hoe ist gegaan

Reputatie 1

@Theovdbes dus je werd dr geil van ? Maar je weet 100% dat je hetro bent ?

Reputatie 2
Badge +4

Hi! Als je het echt graag wil dan zou ik het gaan overleggen met je vrienden. 

Ik snap dat je bang dat ze zeggen dat je dan gay bent maar je kunt het altijd proberen! 

veel succes!

@Theovdbes dus je werd dr geil van ? Maar je weet 100% dat je hetro bent ?

Ja het was wel toen ik 13 was en ben nu 15 en spreek die vriend niet zo vaak meer

Reputatie 1

@Theovdbes  en je hebt daarna nooit getwijfeld of je gay was ? Want vond je t echt leuk of was t gewoon meer om het aftrekken dan dat het met een jongen was ?

Reputatie 1
Badge

-Onnodige quote verwijderd-
 

hoi, ik vind het niet gay maar veel andere jongens wel ik heb het wel met een vriend gedaan (samen afgetrokken) snapgroep kan je aanmaken je ziet gelijk wie er screenshots maakt maar k zou voor de zekerheid niks sturen (nudes enzo) ga gewoon een keer logeren bij iemand en dan midden in de nacht je ding doen. ik zou willen dat ik meer mensen kende die willen rukken samen in een groep kan het extra geil zijn

Reageer