Aftrekken met vriend op schoolkamp

  • 1 July 2023
  • 7 reacties
  • 2125 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen en ga over een paar dagen op vakantie met school. Ik zit met 2 jongens op de kamer en   ik denk dat ze beide op jongens vallen. De ene weet ik zeker en de andere denk ik ook.

Ik heb er enorm veel zin in maar zou ook graag willen aftrekken met ze, hoe kan ik ze hierna toe leiden?

 

Xx Jongen


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi  @Jongen_lol,

 

uh, nou, als jullie samen op één kamer slapen is het easy, nou ja het begin dan….ik weet niet of je bloot slaapt, maar dat zou je wel kunnen gaan doen..

Gwn lekker staan kletsen over de dag en dan je onderbroek gwn uittrekken en nog niet gelijk in bed kruipen, maar blijven staan kletsen, zodat die andere jongens jou bloot kunnen zien….

Er hoeft dan nog niet gelijk iets te gebeuren, maar misschien gaan zij ook wel bloot slapen en kleden zij zich ook uit…...als je zelf gelijk een stijve krijgt kun je gwn vragen of zij dat soms ook hebben dat ie ineens stijf wordt en er gwn grappen over maken en vragen wanneer zij voor het laatst ineens een stijve hadden en of het erg ongemakkelijk was, bijvoorbeeld in de klas of onder de douche bij sport of toen je broertje toevallig je kamer binnen kwam. Gwn jongens onder elkaar.  Je merkt dan vanzelf wel of zij het leuk vinden om erover te kletsen of meer....

Je kunt dan vlak voor het slapen gaan vragen of zij nog gaan aftrekken en of zij het thuis ook vaak doen als  ze gaan slapen of wanneer anders precies en hoe vaak.

Er hoeft dus niet gelijk iets te gebeuren, zoals aan elkaar zitten, want misschien vindt iedereen het nogal spannend om gelijk iets meer te doen dan alleen kletsen en even naar elkaars piemel te kijken,  maar misschien als jullie de volgende morgen opstaan en je wordt wakker met een stijve, dan kun je er een grapje over maken en gwn uit je bed komen dat zij het zien en dan net doen of het de normaalste zaak van de wereld is en dan je onderbroek opzoeken (neem alle tijd)  en dan die zo langzaam aantrekken dat zij alles goed kunnen zien….en misschien heeft één van je vrienden ook wel een stijve en laat ie die zien….als ze verder niks doen, kun jij je gwn verder aankleden, alsof er niks aan de hand is en eigenlijk is het ook niet gek.

 

Ik weet niet of jullie een douche op de kamer hebben, want dan kun je zeggen dat je thuis van lekker lang douchen houdt en je ouders dat maar niks vinden, omdat het teveel water kost en dat dat hier waarschijnlijk ook niet mag,  maar je kunt voorstellen om samen te gaan douchen ipv iedereen apart. Dan je kun ipv iedereen apart 5 minuutjes, met zijn 3-en 15 minuten onder de douchegaan staan en kost het geen extra water….. in de eerste 5 minuten kan iedereen zich douchen en dan hebben jullie nog 10 minuten de tijd omme….ja...idk...nog lekker een beetje te klooien onder de douche ofzo, kijk zelf maar wat jullie leuk vinden of wat er gebeurt.

 

Gewoon kijken of ze willen en wat er dan gebeurt. Misschien gaat één van je vrienden zich wel aftrekken of maakt grapjes en zit ff aan één van jullie's piemels. Je moet natuurlijk alleen dingen doen die jullie allemaal leuk vinden om te doen, want je wilt dat het een leuke herinnering/vakantie is/blijft.

 

Dus, zelf een beetje aanleiding geven door je voor het slapen gaan even uit te kleden en op zich is daar helemaal niks geks aan, ik slaap zelf altijd bloot en ook als er vrienden blijven slapen. Ik vraag dan vaak wel of ze het vervelend vinden dat ik bloot slaap, want anders doe ik mijn onderbroek wel weer aan...maar niemand heeft ooit gevraagd of ik mijn onderbroek weer aan doe…vaker gebeurt het dan anderen hun onderbroek dan ook uit doen, maar dat moeten ze zelf weten natuurlijk…..ik vind het niet erg om ze bloot te zien.

Dus dat. Gwn je zelf even bloot laten zien, dan kijken of ze er over willen praten, of ze zelf weleens bloot slapen of dat graag zouden willen, dan vragen wat ze doen met zichzelf en zelf ook vertellen en tenslotte als iedereen het wil kun je aftrekken, iedereen apart of elkaar en kijken wie wat wil. Zoiets.

 

Iig een leuke vakantie/schoolkamp.

 

Ik hoor het wel of als je nog iets te vragen hebt lees ik het wel.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 3
Badge +3

Wat je zoiezo kan doen is die jongen waarvan je weet dat hij op jongens valt als die andere vriend weg is aan die jongen te vragen of hij samen wilt aftrekken misschien wilt hij dat sneller dan de jongen die op meisjes valt

laat ook nog even weten hoe het ging

 

Reputatie 1
Badge +1

K heb da ook op brugklaskamp gedaan 3 jaar geleden met 3 jongens we kwamen gwn klaar op elkaar en t was leuk

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet niet of jullie al vrienden zijn of zelfs al hebben afgetrokken. Ik zou gewoon een band met ze proberen op te bouwen en dan gewoon vragen.

@MickeyMouse 

Lijkt wel alsof je er een recept van hebt gemaakt, goed gedetailleerd😉

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @benebird .

 

tsja, als ik dan toch iets opschrijf...dan maar gelijk een handleiding 😂

 

Als ik van dit soort vragen beantwoord, hoef ik alleen maar terug te denken aan hoe logeerpartijtjes die ik meegemaakt heb soms verlopen zijn…..😉

 

Belangrijkste is dat er niks tegen iemands wil gebeurt.

Verder is het wel handig als je mogelijkheden biedt en zelf ook ziet, zodat het niet echt awkward is allemaal…

Iedereen is wel eens in zijn onderbroek of bloot bij het omkleden, zeker op zo'n schoolkamp. Niks raars, toch?

Het is verder ook spannend en leuk om van andere jongens te weten wat zij allemaal in de puberteit mee maken. Jongens onder elkaar. Dan doe je toch zulke dingen of denk je daar wel eens aan. Of ben ik de enige….nou ja, ik weet dat ik niet de enige ben en dat weet ik uit eigen ervaring, dus wie weet heeft iemand anders er ook iets aan...

Dan is het aan anderen om ‘gebruik te maken’ van die mogelijkheden.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey, @MickeyMouse ik denk er zeker wel eens over na maar heb het nog nooit gedaan en ik weet niet of ik het met 1 van m'n vrienden die ik nu heb zoiets ooit zou doen. Ik heb eigenlijk ook  nooit een logeer partijtjes of iets, laatste keer met vrienden slapen was denk kamp. 

Maar effe terug naar het onderwerp, ik zou het zeker weleens willen proberen maar momenteel niet met een van m'n vrienden. Ik denk dat als ik andere vrienden had meschien wel met ze had afgetrokken ofzo.

Ik weet zeker dat als ik jouw als vriend had en we een logeer partijtje hadden m'n onderbroek ook had uitgedaan en naakt was gaan slapen en ik zou dan ook niet bang zijn om het zelf als eerste te doen omdat ik weet dat jij het ook doet. 

Ik denk wel dat als een van m'n vrienden (een tijdje en express) naakt voor me staat tijdens het logeren, ik ook m'n kleren uit zou doen. 

Nu ik dit allemaal heb getypt kom ik er eigenlijk gewoon achter dat ik het initiatief niet zou nemen en wacht tot andere de eerste zet maken. En het daarna wel durf. 

 

 

Groetjes, 

@Ann0 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0,

 

iedereen moet voor zichzelf beslissen wat ie wel of niet wil doen, dus wat jij of iemand anders ook beslist, dat moeten anderen respecteren.

Logeerpartijtjes bij mij eindigen ook niet standaard in seks, vroeger niet en nu ik een vriendje heb zeker niet met andere jongens.

Ik heb iig geen probleem met bloot, maar voor anderen kan en mag dat anders zijn. Bloot is niet hetzelfde als seks. Met vrienden  heb ik sws nooit problemen met bloot. Ze mogen me zien zoals ik ben en erover praten vind ik ook niet raar.

Als je dat niet gewend bent kan ik me voorstellen dat het anders voelt en je je er (vooral in het begin)  ongemakkelijk bij kunt voelen.

Ik heb alleen wat voorbeelden gegeven hoe het zou kunnen als je iets met vrienden zou willen doen, maar iedereen mag het doen op z'n eigen manier, zolang iedereen zich er goed bij voelt en je kunt natuurlijk op elk moment stoppen als je dat wilt..

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer