Vraag

aftrekken met vriend in bos

  • 20 June 2020
  • 4 reacties
  • 2323 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was aan het logeren Bij een vriend. die ik lang ken. We waren eerst even aan het gamen. Toen zijn moeder zij dat we er achter weg moesten.

Dus we gingen naar buiten. We gingen naar het bos om fikkie te stoken. Om het vuur uit te krijgen plassen we er toen over heen. Ik Plaste er ook over heen. Hij zei dat ik een grote lul had.

Toen vroeg hij of hij er aan mocht zitten. Ik zei ja 

 Hij heeft me getrokken en gepijpt. Ik ook bij hem. Ik kwam toen klaar op hem . Ik vondt het wel lekker. Alleen ben ik bang dat we gezien zijn of dat hij het tegen iemand heeft gezegt. 

 

War moet ik nu doen. Ben bang dat iedereen er achter komt.

 


4 reacties

Hey, vraag aan je vriend of hij iets heeft gezien/gehoord. ik denk zelf dat hij het niet zo snel aan anderen gaat vertellen en als je denkt dat dit van wel is vraag het gwn.

 

Heyy

Dat iemand jullie gezien heeft , is natuurlijk het risico van aftrekken in een bos, dat hoort bij de spanning. 

Dat je vriend zal doorvertellen lijkt me niet. Hij kan wel lekker zeggen '' hij heeft met een jongen afgetrokken , nu is ie gay'' (wat hlml niet gay is trouwens) maar hij heeft toch hetzelfde gedaan! Daarom lijkt het me dus heel onwaarschijnlijk. Praat hier eens over met hem. Vraag of het jullie geheim kan blijven, zal ie vast wel begrijpen. 

Groetjes

Reputatie 1
Badge

Hey! Ik zou me er niet te veel zorgen over maken! Natuurlijk zit er een risico vast aan het in het bos doen maar ja, spannende ervaring! Probeer het geheim te houden voor t geval dat! 

 

Stay safe AJ <3

Vraag aan jou vriend of hij iets heeft gezien 

Reageer