Skip to main content
Vraag

aftrekken met vriend

• April 20, 2025
  • 5 reacties
  • 802 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey ik heb een vraagje. Ik ga binnenkort met een vriend logeren. We willen allebei beetje experimenteren met piemels en elkaar enzo maar wat is nou een leuk spel of iets anders om samen te doen. We zijn geen homos 

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 20, 2025

Ik zou ook wel een keer met een vriend willen experimenteren, je kan bijvoorbeeld waarheid, durvenn of doen spelen of try not to laugh en de gene die lacht moet een kledingstuk uit doen en dan ga je iets verder naar aftrekken etc. Houdt me op de hoogte als het is gelukt

Forum|alt.badge.img+3

Hey man, leuk dat jullie gaan experimenteren. Lekker geil doen. Ik heb een paar leuke en geile dingen. Kijk natuurlijk waar jullie je beide prettig bij voelen 

1. ga staan naast elkaar en trek jezelf (naakt) af tot jullie klaarkomen nu kijken wie het verst gespoten heeft
  2. trek elkaar af
  3. pijp elkaar als je dit geil vind
  4. roze koeken spel, trek jezelf af en kom klaar op de roze koek degene die als laatste komt moet de koek met het kwakje van jezelf en de ander opeten.
  5. anaal
  6. zwaard gevecht met je stijve pik die dit net zolang tot je komt.
  7. Doe elkaars onderbroek aan en kom hierin klaar. Wissel nu de onderbroeken om en laat deze met het kwakje erin klaar.

oke misschien zijn veel van deze dingen heel ranzig. Zelf heb ik hiervan nog NOOIT iets gedaan maar sommige dingen lijken me wel geil. Kijk wat je beide leuk vind. Laat we ff weten hoe t gegaan is.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 24, 2025

We begonnen met potje fifa en elke tegen goal was kleding stuk uit . Toen we allebei naakt waren gingen we doen of waarheid spelen toen zin ik trek me af toen deed hij dat en ik ging hem ook aftrekken daarna hebben we elkaar nog gepijpt en geneukt. 
Maar bedankt voor de tips 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 24, 2025

We willen nu samen vaker aft

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Hey ik heb een vraagje. Ik ga binnenkort met een vriend logeren. We willen allebei beetje experimenteren met piemels en elkaar enzo maar wat is nou een leuk spel of iets anders om samen te doen. We zijn geen homos 

ga lekker elkaar aftrekken en later elkaar misschien wel pijpen, ik vind het echt supergeil en mijn vrienden ook of doe wie het eerst klaakomt