Skip to main content

ik will graag aftrekken met me beste vriend maar weet niet hoe ik moet vragen ofzo heb well een keer ddw gedaan en vroeg hoevaak trek je per week off maar hij zij nooit ofzo en ik zij voor de grap ik kan je wel leren met dit gezicht 😏 beetje maar ik lachte het aff maar hoe moet ik vragen ofzo 

Hebben jullie sixpacks


ik denk dat je gewoon over dat onderwerp moet beginnen, en dan opbouwen tot de vraag of hij eens samen wil aftrekken

 


Als je de  Zoeken  hierboven gebruikt en intikt  Tips Rukken Vriend  fzo dan vind je de antwoorden  


Hey,

 

Dat lijkt mij eerlijk gezegd ook wel leuk…

Je kan inderdaad tips geven, meer over zo een onderwerpen praten met je vrienden, maar ze zeker niet forceren.

 

Ik hoop dat het je een beetje helpt,

Groetjes,


Heb me al regelmatig afgetrokken met en bij andere jongens (allen rond mijn eigen leeftijd of jonger). De eerste keer was met goede vriend in kleedhokje van het zwembad. We waren weze zwemmen en gingen beide apart in een hokje toen ik hem ineens hoorde roepen. Ik keek toen over de rand van het hokje en toen zei hij zachtjes (want er waren mensen in de hokjes naast ons) fock man, ik ben geil en ik zag dat hij een stijve had. Ik ben toen snel bij hem in het hokje gegaan en toen hebben we ons samen afgetrokken (niet elkaar maar samen). We kwamen toen bijna tegelijk klaar.

 

Misschien zou je het ook eens op die manier kunnen proberen. Jij bent dan wel degene die de eerste stap moet zetten.

 

Succes en laat maar weten of het gelukt is


Reageer