Skip to main content
Vraag

aftrekken met vriend

• February 22, 2026
  • 6 reacties
  • 1219 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben .. en heb samen met een vriend afgetrokken het begon raar ik zij voor de grap dat die een lekker zus had en toen kwam en toen had die een string en bh van haar dus ik zei zo van gast toen zei die kijk dus ik vond het raar later vroeg die of ik aftrok dus ik ja en hij zij ik ook dus ik zo van oké en toen ging ik plassen en kwam ik teug want we gingen bij elkaar slapen lag hij op ze bed te aftrekken toen zij die jij ook wedstrijd je wie eerst komt dus ik doen me broek uit maar wat ik niet wist was dat die mij ook ging aftrekken maar ik begon tekreunen om dat ik bijna kwam zonder zelf wat tedoen hij trok steeds harder maar hebben jullie dit ook wel eens gehad en is dit gay gr...  oja ik ben 15

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 22, 2026

Hey, dat klinkt echt super leuk hoor. 

Dat is echt niet gay vind ik. 

Zou ook super graag met iemand willen aftrekken

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: topics en reacties, met als doel om opgewonden te worden, zijn niet toegestaan 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 23, 2026

Wat een leuk verhaal pietjan!

Ben wel benieuwd hoe het met de string en bh is afgelopen? Heb je daar nog wat mee gedaan? (fantaseren of ermee spelen om je piemel heen) 

Ik vind dat echt super lekker klinken en zou het ook graag eens doen. 

Vind dat zelf echt niet gay, is juist normaal om zoiets te ontdekken en te doen. 

Ik heb zelf helaas nog nooit zoiets met een andere jongen gedaan, zou ik wel erg graag willen proberen.

Groetjes!

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 23, 2026

Tuurlijk is t niet gay. Gay is als je een relatie met een jongen wil, romantisch. 

En verder: veel leesplezier https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=aftrekken+met+vriend

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 23, 2026

Ja die string was wit en de foto van ze zus ook

@Pietjan 

Jeejte, wil je trouwens som ff een punt zetten, is wat makkelijker lezen🤣.

Ik vond het trouwens echt grappig om te lezen.

Ja, nou, ik zeg wel vaker doen want blijkbaar vonden jullie het allebij fijn. Of als je niet wil niet natuurlijk. 

Vertel maar als er nog wat gebeurd hahaha!

Ik ben 14 trouwens, maar heb nog nooit zoiets gedaan🙃

Forum|alt.badge.img

Niet gay het is gewoon een vriendsn ding doe ik ook wel eens