Vraag

aftrekken met vrien

  • 24 May 2023
  • 1 reactie
  • 398 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik heb een vraag ik heb een vriend die is 16 en ik ben 15 we verschillen een half jaar met elkaar en ik zie hem niet vaak want hij woont een beetje ver maar als ik hem zie blijf ik meestal 1 of 2 nachten slapen daar. Ik slaap dan op een matras op de grond maar ik heb welleens met hem op zijn bed gelegen om monopoly te spelen op de playstation en toen hadden we niet echt zin dus we maakte het leuker door te zeggen oke als jij nu 6 gooit trek ik je af of geef ik je een blow job, uiteindelijk gooide hij vaker 6 maar ik weet niet of hij gay is dus ik deed alsof ik ook niet zijn piemel aan wou raken ej deed elke keer als hij 6 gooide mijn hand langzaam in zijn broek en trok toen weer weg en uiteindelijk zei hij toen hij 6 gooide van ja trek me nu maar af toen zei ik oke als jij je piemel uit je broek haalt doe ik het dus hij zei nee doe jij maar dus toen deed ik me hand in zijn broek en trok weer terug en zo een paar keer door tot ik zijn piemel echt pakte en hem aftrok, het was onder de dekens dus ik kon niks zien en ik ben erg onzeker over mijn piemel omdat die erg klein is ik ben ook best dik dus daarom, ik wou me piemel dus niet laten zien maar hij ook niet uiteindelijk trekte we elkaar af onder de dekens ik heb een paar keer geprobeert zijn penis onder de deken weg te halen maar toen zei hij nee niet doen en gingen we verder. Uiteindelijk stopte we omdat ik naar huis moest en dat is nu een paar maanden geleden maar ik wil het weer doen. Maar we hebben het er nooit meer over gehad vanaf het moment dat ik weg ging. We doen alsof er nooit iets is gebeurd maar hij is nu heel erg bezig met meisjes fixen maar ik vraag me af of hij het ook wil doen en ik ben veel vaker blijfen slapej maar het gebeurt gewoon niet meer. Hoe kan ik proberen weer samen af te trekken en erachter komen of hij misschien ook nog wil. Uit het niets beginnen over sex of iets kan niet echt want dan zegt die ben je gay ofzo dus hoe kan ik dit doen.


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Vraag of hij weer zin heeft om monopoly te spelen op de playstation, waarschijnlijk weet die dan wel wat je bedoeld ;)

Reageer