Vraag

aftrekken met teamgenoot.

  • 31 July 2021
  • 7 reacties
  • 2181 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyyy,

Ik heb eennaar mijn mening lekkere jongen in mijn team. Ik ken hem wel goed dwnk ik.. heb diepe gesprekken met hem gehad. Hij heeft t in de kleedkamer ook wel eens over hoe hij thuis lekker gaat rukken. Ik wil echt graag een keer met hem rukken. Eerst gewoon ieder zn eigen lichaam en als dat (hij zei een keer dat hij had gehoord van een techniek waardoor het net zou lijken alsof je gepijpt wordt). Ik weet niet of hij het weleens met andere jongens (uit mijn team) heeft gedaan of niet. kunnen we misschien verder gaan.

Hoe krijg im het zo ver dat hij met mij wilt rukken? Ik hen het tot nu toe nooit met een andere jongen gedaan, dus ik weet niet hoe ik het moet voorstellen.

Alvast bedankt voor het antwoorden.

PS: ik ben 15 hij is 16.


7 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Je moet niet proberen om hem zo vertekrijgen. Dat is niet goed. Als hij niet wil dan is het klaar. 

Verder kanje het hem vraagen of in een gesprek  zeggen dat je wel met en jongen wil aftrekken  en dan kijken hoe hij reageert. 

 

Reputatie 7
Badge +5

Je kunt aan hem toch vragen of hij al gerukt heeft met andere jongen(s) als het antwoord ja is kun je aan hem vragen of hij het ook met jouw wil doen?

Reputatie 1
Badge

Je moet niet proberen om hem zo vertekrijgen. Dat is niet goed. Als hij niet wil dan is het klaar. 

Verder kanje het hem vraagen of in een gesprek  zeggen dat je wel met en jongen wil aftrekken  en dan kijken hoe hij reageert. 

 

Ja dat bedoel ik ook niet. Ik wist alleen niet boe ik het anders moest verwoorden.

Reputatie 1
Badge

Iemand nog tips?

 

Badge

Heeft er iemand nog tips?

 

nodig hem uit of ga eens snappen en vraag of je je onderbroek zou laten zien

 

( PS: z’n teamgenoot wil k ook wel hebben )

Reputatie 2
Badge +1

Vragen hoe lang zijn lul is waar hij geil van wordt of hij durft jouw onderbroek aan te doen of hij durft zijn onderbroek uit te doen 

Reputatie 1
Badge

Helaas, hij heeft geen snap. Sorry voor de extreem late reactie.

Reageer