Aftrekken met mijn beste vriend

  • 31 January 2022
  • 4 reacties
  • 2016 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Weet de weg
  • 20 reacties

Hoi! Ik ben een jongen van 13 jaar.

 

Ik heb een hele goeie vriend in mijn klas zitten en ik noem hem even piet. Piet en ik zijn sinds vorig jaar bevriend met elkaar, en gaan veel met elkaar om. Maar ik zou hem graag een keer willen aftrekken en pijpen. Tijdens het omkleden voor gym kijk ik stiekem ook wel naar hem in zijn onderbroek want daar word ik geil van. Heeft iemand tips hoe ik hem kan vragen om dat samen te doen?

Alvast bedankt!


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

En hebben jullie dit wel eens gedaan met een vriend? Vertel dan hoe jij het vroeg A.U.B :)

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb het wel eens gedaan met een heleboel vrienden. Dat was echt grappig. Ik ben op een avond door 8 verschillende jongens afgetrokken en gepijpt. Voor meer informatie, lees mijn topic (spijt avondje vrienden). Van dat aftrekken had ik geen spijt hoor :), er was alleen nog wat meer gebeurt.

 

Als je merkt dat hij het niet fijn vindt of er erg ongemakkelijk van wordt, moet je ook meteen stoppen. Anders voelt hij zich misschien niet meer veilig en wilt hij het misschien niet meer doen. Vraag of hij een keer wil logeren. Het beste is als jullie afspreken wanneer jullie ouders niet thuis zijn. Als dat niet lukt, raad ik aan om dit allemaal op je kamer te doen. Ik zou als ik jou was rustig aan beginnen. Kijken hoever hij is en ga gewoon gamen of een spelletje doen ofzo. Ga hem dan een beetje vragen stellen. Begin rustig over casual dingen, maar als je merkt dat hij makkelijk antwoord geeft ga dan wat meer seksuele vragen stellen. Eerst over meisjes bijvoorbeeld. Als hij daar ook nog niet ongemakkelijk van wordt, ga dan vragen stellen over aftrekken, pijpen, seks etc. Als het goed gaat, worden jullie nu allebei een beetje geil. Probeer hem op een of anderen manier zijn broek uit te laten doen en daarna ook nog eens zijn onderbroek. Zodra hij naakt is zal hij jou waarschijnlijk ook vragen je broek uit te doen. Doe dit en ga rustig verder. Ga jullie piemel een beetje met elkaar vergelijken. Probeer hem een beetje in bed te lokken. Zodra dat is gelukt en hij zich nog steeds oké voelt vraag je: “zullen we”. Ik denk dat hij dat wel begrijpt en dan ga je rustig aan beginnen met aftrekken. Probeer nog steeds in de gaten te houden of hij het ook chill vindt. Als jullie lekker aan het trekken zijn, kan je ook nog verder gaan. Jullie kunnen elkaar gaan trekken of pijpen. Als jullie er klaar mee zijn gaan jullie rustig weer liggen of nog ff snel (samen) douchen. Ik vind het dan altijd wel geil om dan ook nog samen naakt in één bed te slapen. Soms krijgen ik en mijn vriend midden in de nacht nog een keer zin en dan doen we het gewoon nog een keer. Let wel op datje niet betrapt wordt, want dat kan héél gênant zijn.Ga dan rustig proberen te slapen en zorg wel dat je ‘s ochtends alles opruimt. 

Dit is ook hoe ik het heb gedaan. Ik zat namelijk met hetzelfde als dat jij mee zit. Bij mij is alles goed gegaan, maar let er wel op dat jullie het allebei nog wel chill vinden. 

Groetjes, ik hoop dat je er iets aan hebt

Reputatie 1
Badge +1

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@jongen-anooniempje08 Thanks voor je reactie! Zal er wat mee doen

 

Reputatie 1
Badge +1

Wilt iemand anders nog reageren pls?

Reageer