Vraag

aftrekken met klasgenoot/vriend

  • 21 November 2022
  • 10 reacties
  • 1739 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

eerst even voorstellen, ik ben een jongen 13jaar en zit in de tweede

ik heb elke maandag en woensdag gym en dan kleden we gezamelijk om. ik zit altijd naast een klasgenoot van me, hij heeft een 6pack en is gewoon super geil. toen we vanochtend omkleedde deed hij zijn broek uit en zat hij naast me zn lul vast te houden in zn onderbroek. hij ahd echt een grote. ik heb toen we weer moesten omkleden hetzelfde gedaan en toen hield hij mn lul vast, hoe zet ik een stap verder?


10 reacties

Badge

Misschien aftrekken maar niet neuken dan kan je AIDS krijgen

Daar hebben ze condooms voor uitgevonden 😉

Reputatie 7
Badge +17

Misschien een keer zijn lul vastpakken?

@Otje, nooit van condooms gehoord? 😄

Reputatie 1
Badge +1

ja maar ik zit met veel meer andere jongens in de kleedkamer

Reputatie 7
Badge +17

Maar hij pakt wel jouw lul vast waar anderen bij zijn? Wel raar van hem.  Maar goed als je verder wilt kun je hem een keer vragen of hij bij jou thuis komt misschien.

Reputatie 1
Badge +1

We gingen in de pauze doorgymmen, er waren maar een paar mensen en die zagen het niet.  Maar ik kan het proberen

Reputatie 4
Badge +4

Je kan een keer met hem afspreken hij wil duidelijk meer en jij ook dus het gaat denk ik wel lukken 

Weet je van elkaar wat jullie willen Er zijn toch wel ander momenten om met je klasgenootje samen te zijn,dan voor of na gym   Door een keer met hem afspreken of bij elkaar te  gaan gamen of echt bij een van jullie te gaan slapen

Reputatie 2
Badge

Goed idee!! Misschien is het ook een goed idee om een keer ‘door je enkel gaan’ waar hij bij is en dan vragen of hij mee kan gaan om te helpen. Dan is het een kwestie van half omvallen, op hem proberen te leunen maar ‘per ongeluk’ (in zijn onderbroek) zijn pick vast te pakken en dan weet je het. Een beetje zoenen en dan nog een leuk afspraakje 😉

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Giraffe ,

Goed dat je meedenkt! Consent vragen is belangrijk als je de ander wilt aanraken. 

Het kan dus zijn dat de ander het niet fijn vindt als je hem zomaar aanraakt zonder dat te vragen. 

Groetjes,

Renske (De  Kindertelefoon) 

Reageer