Skip to main content

Hi, ik vind het dus fijn om af te trekken terwijl ik Nitril handschoenen aan heb en ik vind dat geil en handig. Anders heb je gelijk die witte zooi op je hand. Maar zijn er meerdere mensen die dit hebben geprobeerd of zeg ik gew iets fcking geks. 😂

 

En ik kreeg dus een keer een stijve bij de huisarts omdat ie aan de kroon juweeltjes zat terwijl ie handschoenen aan had. Fcking akward. 

Tja, dat is wel akward ja. Gelukkig nog nooit gehad. Wel eens een keer mijn lul aan mijn dokter moeten laten zien toen ik 10 was. Ik was doodsbang omdat ze zan zou zien dat ik al schaamhaar had.. ik kreeg gelukkig geen stijve

Groetjes mij @Anoniemxv 


@james Nee dat heb ik nooit geprobeerd maar misschien wel een idee. Misschien kun je ook een nat/vochtig washandje gebruiken koud/lauw/warm

Ik ga 1x per jaar naar de huisarts voor een gehele controle ik lig dat eerst enkel in mn onderbroek op die tafel en als laatste gaat mn onderbroek even naar beneden en krijg dan meestal een halve stijve 


Probeer is met een wegwerp handschoen af te treklen als je wilt. Je kan ze gew kopen in de winkel. 

onnodige quotes verwijderd.


Oké gewoon droog of moet ik er iets mee doen!


Ik doe altijd gewoon droog.


Ik doe altijd droog, ik krijg al snel een stijve als ik een handschoen aan heb en er een beetje mee aan me lul zit. Voordeel is je hebt daarna geen sperma geur aan je hand en het voelt gew lekker.


Ik ben nu op een camping maar als ik thuis ben ga ik het eens doen


Bij de action hebben ze een klein doosje blauwe nitril handschoenen voor 5 euro ofso. Dat is wat ik gebruik, latex wegwerp handschoenen is hinderlijk vind ik.


Ik ga het proberen en laat je het resultaat weten. Mss ook er IN spuiten maar is er aan de binnenkant geen poeder in ofzo? ? 


ls je gewoon Nitril bij de action haalt, de blauwe handschoenen dan zit er geen poeder in. Ik doe soms handschoen om me lul. Maar van de handschoen om me hand chiller. Als ik jou was zal ik allebei proberen. En laat maar weten hoe het was.


@james ik heb hier op de camping wat gevonden     (het zijn gewoon nieuwe en schone) het zijn wel van die hele grote die ook bij een tankstation hebt of is dat niet goed


Je kan het proberen, ik denk niet dat dat Nitril handschoenen zijn.


Dus: @james bedankt voor dit topis : ik heb dus een doos blauwe handschoenen (100 stuks!) gekocht en 3 x getest met aftrekken. Het is zonder poeder erin zoals je zei. Het voelt idd "anders" aan omdat het net is of iemand anders je lul vastneemt. De eerste keer was dus dat "andere" gevoel, de tweede keer had ik toch maar mijn fles easyglide (soort glijmiddel) erbij genomen omdat ik besneden ben moet ik nl een beetje nat zijn om te rukken (spuug of glijmiddel) en dat voelde nog veel beter, en maakt het in combi met die handschoen een vet ruk-fapgeluid zegmaar haha. Derde keer dee ik middel in de handschoen en heb me daar dan in gerukt, ook super goed gevoel en je moet niks opruimen 🙂 Nu heb ik wel het probleem van een heleboel handschoenen die ik kwijt moet geraken (ik denk ik ga effe langs een vuilnisbakje in de straat lopen) want als mijn ma er zo veel in de afvalbak vind gaat ze raar kijken missch (is het trouwens restafval of moet het in de plasticafvalbak) die fles glijmiddel heeft ze al wel gezien maar ze weet niet wat het is denk ik, staat tussen andere dingen als deo  en   tandpasta enzo.


Hi, het is plastic afval denk ik. Ik denk niet dat het erg is als je moeder je glijmiddel ziet. Zij heeft zichzelf ook ontdekt ga ik vanuit. En anders je pa wel.


Reageer