Vraag

Aftrekken met een ander

  • 25 June 2020
  • 4 reacties
  • 533 Bekeken

Badge

Hey, zoals je aan de titel al kon zien wil ik heel graag samen met iemand aftrekken. Ik doe het heel vaak alleen, maar wil het nu ook eens samen met een andere jongen doen. Ik ben een 13-jarige jongen. Het probleem is: ik ken niemand die hiervoor open staat! Mijn vraag luidt: wat is de beste manier om snel iemand hiervoor te ontmoeten? BTW: ik wil ook graag pijlen en gepijpt worden! 

 


4 reacties

Hoihoi,

Allereerst zou ik even bij jezelf nagaan of je dit wel echt wilt, soms kan het '’in the heat of the moment'’ heel spannend lijkt, maar dat je enkele dagen later weer tot je zelf komt, en erachter komt dat je het eigenlijk helemaal niet wilt. 

Ik zou zelf niet als 13-jarige opzoek gaan naar iemand om gezellig samen mee gaan af te trekken, maar als jij er helemaal klaar voor bent en je er echt helemaal 100% voor wilt gaan, wie ben ik dan om je tegen te houden. Wel heb ik een paar tips. 

Ga nooit zomaar naar een vreemde toe, om dit soort dingen te gaan doen. Ga eerst in de kring om je heem kijken, zijn er vrienden die ook wel eens iets willen uitproberen? Want het is niet veilig om met zomaar iemand mee te gaan, of mee te nemen naar huis. 

Gebruik je gezonde verstand. 

Je bent 13. Ik denk zelf dat er niet heel veel jongens van jouw leeftijd hier al heel actief mee bezig zijn, maar dat is niet erg. Ik zou wel opletten dat niet niet ineens met iemand die veel ouder is dingen gaat doen. 

Ook zei je dat je graag zou willen leren pijpen. Ik denk dat het nog niet zo aanwezig is onder jouw leeftijdsgroep, maar kijk uit voor soa's, want jij wilt echt niet straks als 13-jarige bij de huisarts zitten voor een soa. Gebruik dus een condoom. 

Groetjes

 

Badge

Bedankt laagvliegster05! 👍🏻

Badge

hey,

denk idd eerst goed na of je het wel echt wilt. als je dit echt zeker weet kun je altijd proberen met een vriend. je kunt bijvoorbeeld met iemand gaan logeren en gewoon '’simpel'’ weg vragen of hij zin heeft samen te trekken. wat ik vaak zie in mijn situatie is dat veel van mn vrienden enz een account aanmaken om hun behoeftes te kunnen verhelpen (op snap bijvoorbeeld) en dat ze dan afspreken met hun. probeer gewoon uit je eigen omgeving en leeftijd te zoeken want met accounts weet je nooit wie of wat er achter zit.

 

Badge

Hey heeyyy

Ik ben ook een 13 jarige jongen en ik zoek ook al heel lang iemand om samen met elkaar een beetje te spelen en aftrekken met onze je weet wel. Ik ben gewoon hetro maar dat lijkt me soms wel leuk en durf het niet  aan vrienden te vragen maarja. Ik weet ook  niet hoe je zon iemand kan ontmoeten.

 

Mvg. Anoniem.

Reageer