Skip to main content

Hi allemaal, ik heb een vraagje.
Ik ben 14. Ik wil aftrekken met een jongen die in mijn voetbalteam zit. Hij is ook 14. Ik ben niet echt bevriend met hem maar ik wil wel heel graag een keer met hem aftrekken. Ik ga soms wel buiten met hem voetballen. Heeft iemand tips om het gesprek te beginnen over samen aftrekken en uiteindelijk samen af te trekken? Ik heb hem wel is gevraagd over aftrekken en hij was er volgens mij wel chill mee. Iemand tips? Zeker omdat ik niet echt bevriend met hem ben, weet ik niet hoe ik dit moet doen.

Alvast bedankt !!

Ik heb geen ervaring, maar miss gwn logeren ofzo voor een voetbal wedstrijd en dan een truth or dare doen in bed of strippoker/andere stripspellen met straf. 

 


Misschien een idee om bij elkaar te logeren 


Dat heb je al es gevraagd. 

Is ook al heel vaak een topic over gemaakt. 

Zoek hier 

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=aftrekken+met+vriend 

staat vast wel bruikbaars tussen 

 

 


Je zou een slaapfeestje kunnen houden en dan bijvoorbeeld fifa spelen en dan bij elk spel mag de ander bepalen wat je uitrekt en als ie wilt trek je het zelf uit of je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen oh me broek zit nie goed en dan trek je je broek uit als je een stijfe hebt en kijk of hij daar opgewoonden van word


Misschien proberen om tijdens het gesprek wat meer die richting op te gaan? Dat je het onderwerp veranderd naar het aftrekken en dan meer gaat praten daarover


Hi allemaal, ik heb een vraagje.
Ik ben 14. Ik wil aftrekken met een jongen die in mijn voetbalteam zit. Hij is ook 14. Ik ben niet echt bevriend met hem maar ik wil wel heel graag een keer met hem aftrekken. Ik ga soms wel buiten met hem voetballen. Heeft iemand tips om het gesprek te beginnen over samen aftrekken en uiteindelijk samen af te trekken? Ik heb hem wel is gevraagd over aftrekken en hij was er volgens mij wel chill mee. Iemand tips? Zeker omdat ik niet echt bevriend met hem ben, weet ik niet hoe ik dit moet doen.

Alvast bedankt !!


Ik weet niet wat je seksualiteit is en op je of mannen valt, Alleen je zou bijvoorbeeld eens bij hem kunnen gaan logeren en er dan over gaan praten met hem, Het is niet iets raars waar je je voor hoeft te schamen.


Mischien samen in een douchhokje gaan als die er is bij de voetbalclub.  Mischien is pijpen met de mond en afrukken ook een leuk ideetje. 

Good luck!


Thanks allemaal voor de tips!

 


Eerst gwn vragen wist je dat sommige mensen van onze leeftijd al aftrekken en dan vragen eerlijk zijn doe jij dat ook en dan als ie ja zegt steeds verder


Reageer