Vraag

aftrekken met beste vriend

  • 2 January 2020
  • 6 reacties
  • 1158 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zou graag een keer mijn beste vriend willen aftrekken en pijpen (ik ben niet gay) we hebben al eens aan elkaars penis gezeten toen waren we in het bubbelbad in het zwembad wel met zwembroek nog aan maar ik voelde zijn pik door zijn zwembroek en ik trok hem een soort van af maar ik zou hem echt een keer goed willen aftrekken maar hij zegt dat hij gestopt is met aftrekken 

 

Iemand tips?
 


6 reacties

Ik zou klein beginnen, bijvoorbeeld soms ff over seks hebben en dan steeds grotere stappen nemen. En dan afspreken en vragen of hij wilt aftrekken.

 Heyy 

Je kunt het ook eens vragen bij waarheid doen of durven en kijken hoe hij  daarop antwoordt 

Meer tips?

 

Reputatie 3
Badge +3

Misschien als jullie met z’n tweeën zijn (bijv bij een zwembad of iets anders) dan gewoon gaan omkleden en dan gewoon schaamteloos je kleren uittrekken, kijken hoe hij er op reageert en als hij er goed op reageert kun je misschien verder gaan!

Reputatie 1
Badge

Jullie hebben het al een soort van gedaan. Geen een jongen die stopt echt definitief met aftrekken dus er zijn mogelijkheden. Ik zou je niet schamen en misschien wat vaker je penis laten zien. Misschien krijgt hij dan wel weer zin

Heyhoi,

 

Het lijkt mij het beste als je bijvoorbeeld eerst vaak afspreekt, niet te veel, maar gewoon 2/3 keer per week. Daarna kan je logeren of lang afspreken bij jouw of hem thuis. Vanaf daar kan je veel kanten op.

(Graag vertellen hoe het is gegaan!)

 

♡ Emma, at your service ♡

Reageer