Skip to main content
Vraag

Aftrekken maar hoe?


Ik ben een jongen 12 jaar

Ik heb nog nooit afgetrokken maar wil dat wel heel graag alleen weet ik niet hoe dat moet kan iemand uitleggen?

13 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Bekijk deze 2 linkjes van de site sense eens daarin wordt veel uitgelegd over hoe aftrekken precies werkt en wat fijn kan voelen.

https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/met-jezelf-vrijen

https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/hoe-werkt-aftrekken

Groetjess van ItsJustMe :)

Badge

Joo J12,

Kleed je eerst uit en zorg dat je piemel stijf is. Pak deze dan vast en beweeg hem op en neer. Dot voelt lekker. Op een gegeven moment voelt het nog lekkerder en dan shake je helemaal. Dan kom je klaar. Ikzelf spuit dan sperma, maar toen ik 12 was had ik dat nog niet. Veel plezier! 

Reputatie 7
Badge +18

https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/hoe-werkt-aftrekken

Succes

Reputatie 5
Badge +3

Heb je safe search? Zoniet kan je op een zoek engine zoals google opzoeken hoe het moet (een video ofzo) ik zelf gebruik safari wanneer ik van dat soort dingen opzoek omdat ik dan makkelijk zoek geschiedenis kan verwijderen. Maar dat hoeft niet. 

Ik denk dat dat dus het meest makkelijkst is.

Als je wel safesearch hebt moet je het ff zeggen maar ik denk dat dit de beste optie is

 

Reputatie 7
Badge +5

@Anymous22666666  helemaal naakt is wel het lekkerste. Als je piemel nog slap is kun je hem ook gewoon met je “schrijfhand” helemaal in je hand vast pakken  en dan op en neer gaan, ik weet niet of je besneden bent of dat je nog een voorhuid hebt. Je kunt je piemel ook met je  vingertoppen vast pakken, doe het wel een beetje voorzichtig als je een strakke voorhuid hebt. Na een aantal minuten krijg je een soort “plas gevoel” dan moet je gewoon doorgaan en zal je misschien wat schokjes krijgen of dat je spieren zich gaan aanspannen dat is het moment dat je echt klaarkomt. Bij jouw en bij mij ook zal dat nog “droog” zijn dat betekent dat er nog niks uit je plasgaatje komt. Suc6 en laat weten hoe het gegaan is 

Reputatie 1
Badge

@Rick123 

En waar doe je dat doe je dat in bed ofzo waar?

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +4

@Anymous22666666 in bed is wel het fijnste ja.

Wat @ik_kan_geen_nickname_bedenken  kan maar je kan ook incognito mode gebruiken en als je dat aflsluit staat het niet in je zoek geschiedenis of iets en hoef je het ook nie te verwijderen.

 

Groetjes,

@Ann0 

Reputatie 3
Badge +1

@Rick123

En waar doe je dat doe je dat in bed ofzo waar?

 

Ja..

Dat doe je in bed ja, zodat niemand het hoeft te zien.

Als je een stijve hebt pak je jouw piemel vast en beweeg je je hand op en neer. In het begin voelt het misschien niet zo fijn maar als je door blijft gaan en langzaam sneller probeerd krijg je een soort plas gevoel. Als je dan door blijft gaan kom je klaar, maar jij hebt waarschijnlijk nog geen sperma dus er komt niks uit.

 

Als je klaar komt en er komt sperma uit, doe het niet op kleding of op bed. Doe het gewoon in een doekje. Doei!

Reputatie 1
Badge

onnodige quote verwijderd 


En moet ik na de 1e keer ook nog een bepaalde tijd wachten tot de 2e keer

 

Reputatie 7
Badge +5

En moet ik na de 1e keer ook nog een bepaalde tijd wachten tot de 2e keer

 

Dat hoeft niet maar de meeste jongens hebben dan even geen zin meer maar bv na een paar uur wel weer dat is bij iedereen anders 

Reputatie 1
Badge

onnodige quote verwijderd 


Is het normaal dat ik wel al een beetje sperma heb?

 

Reputatie 7
Badge +5


Is het normaal dat ik wel al een beetje sperma heb?

 

Dat is per jongen verschillend de een zal al op z’n 11e sperma hebben de ander op z’n 14e ik ben ook 12 en heb nog niet eens voorvocht 

Reputatie 3
Badge +1

@Anymous22666666 Ja. het is normaal dat je al een beetje sperma had. Je krijgt het tussen 11-16 jaar.

 

En om je eerdere vraag te beantwoorden.. Ja ik zou even 5 tot 10 minuutjes wachten als je net bent klaar gekomen om voor de 2e keer te gaan rukken.

Reageer