Skip to main content
Vraag

Aftrekken maar bang dat ouders erachter komen

• April 12, 2025
  • 7 reacties
  • 322 Bekeken

Anoniempje.21312
Forum|alt.badge.img+1

Hoihoi, ik wil graag aftrekken in bed, maar ouders denken nog steeds dat ik non-binair ben, wat ik niet meer ben.. Dus ben bang dat mn moeder op een of andere manier erachter komt… Iemand tips of iets dergelijks? Bedankt!

7 reacties

Anoniempje.21312
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 12, 2025

Er zit ook bij beide ouders geen slot op de deur, en mn moeder kan elk moment van de dag/nacht binnenkomen..

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 13, 2025

Masturberen non-binaire mensen niet? (Serieuze vraag)

Je ouders mogen gerust  weten dat je masturbeert, dat doen ze ongetwijfeld zelf ook.

Anoniempje.21312
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 13, 2025

@Diana ik was non-binair, nu nie meer. En m'n ouders dan dat ik het wel nog ben

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 14, 2025

@Anoniempje.21312 ik snap niet helemaal wat dat met masturberen te maken heeft. Was het zo dat je niet masturbeerde toen je non-binair was en nu je niet langer non-binair bent wél?

Waarom mogen je ouders niet weten dat je niet langer non-binair bent?

Anoniempje.21312
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 14, 2025

@Diana Ik heb mijn ouders verteld dat ik non-binair ben. Dan lijkt het ongewoon om opeens te masturberen terwijl ze denken dat ik non binair ben. Masturbeerde idd niet toen ik non-binair was.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 14, 2025

@Anoniempje.21312 Dat is toch bij iedereen zo: je masturbeert de eerste jaren niet en op een dag begin je ermee.  Ik denk niet dat er veel kinderen zijn die tegen hun ouders zeggen dat ze begonnen zijn maar geloof me: ouders weten heus wel wat hun kinderen doen.

Waarom mogen je ouders niet weten dat je niet langer non-binait bent?  Je kunt dat toch niet je hele leven verborgen houden voor ze.

Anoniempje.21312
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 14, 2025

@Diana Ben ook plan om hun te vertellen, maar idk...