Skip to main content

hey ik wil heel graag aftrekken in het openbaar maar ik weet geen goede plek heeft iemand tips om het te doen 

en hoe kan ik het het beste doen

Openbaar is natuurlijk spannend, maar als je wordt betrapt ben je de lul. Stel je voor een klein meisje vind je of een oude vrouwtje. Die mensen worden getraumatiseerd! Als je het heel graag wil doen zou ik het voorzichtig aan doen, bijvoorbeeld in de bosjes of in je tuin. Ik heb het zelf nooit gedaan dus weet niet of dit echt goede tips zijn. Maar ja, als je het niet in je tuin doet zou ik het wel kort houden, anders wordt je denk ik sowieso wel gesnapt.


ja maar het is wel heel geil als ik aftrek in het openbaar alleen zit ik met het ding waar laat ik me sperma 

heb je daar nog tips voor?


Het is verboden. Misschien maakt dat het ook spannend. 

De beste plek om het te doen is: Niet in het openbaar :)

Echt, in Nederland loopt er OVERAL iemand met een hond te wandelen, echt altijd en overal.

 


ja maar het is wel heel geil als ik aftrek in het openbaar alleen zit ik met het ding waar laat ik me sperma 

heb je daar nog tips voor?

Idk, denk niet echt dat mensen het zien. Gewoon in de bosjes ofzo. Ik raad het trouwens echt af, maar ik kan je denk ik niet tegenhouden. Dus ja, dan geef ik je maar advies ;)


Je kunt het ook eens in bijvoorbeeld een kleedhokje van het zwembad doen. Soort van openbaar maar wel met de deur dicht. als je dan zakdoekjes mee neemt kun je het ook weer netjes opruimen.

Echt buiten moet je inderdaad goed opletten niet gezien te worden. Je moet dan een makkelijke broek aan doen die snel omhoog kan zoals een joggingbroek. Snel je knoop dichtdoen als er iemand aankomt lukt meestal niet. Een langere jas of shirt is ook handig die kun je over te stijve heen doen.


Ik heb het gedaan op het strand achterste rij met een handdoek over me heen ging ik “zonnen” maar masturbeerde ik me zelf. Niemand had het door alleen als ze lang keken voelde ik me betrapt maar ze zeiden er niks van


Ga naar een bos toe of een natuurgebied. En dan ergens afgelegen in de bosjes ofzo. Heb het zelf een aantal keer gedaan. Trein kan je ook doen maar dan wel op een plek waar weinig mensen zitten en een beetje op een positie waar je mensen van ver al kunt zien aankomen. En let op camera's btw


Ik heb wel eens in de herfst als het vroeg donker is in een boom afgetrokken.  Dat kan je doen. 


Ik zou het in het bos doen of in een pashokje daar loop je denk het minste kans om gezien te worden je zou op een camping in je tent ook nog kunnen overwegen.


ja maar het is wel heel geil als ik aftrek in het openbaar alleen zit ik met het ding waar laat ik me sperma 

heb je daar nog tips voor?


ja neem gewoon een tissue mee. :D

 

Ps bunker is mss ook nog wel een optie!


Reageer