Skip to main content

hoi iedereen 

van school naar huis fiets ik door een bos

vaak ga ik op een goed beschut plekje redelijk ver het bos in aftrekken (waar niemand me ziet)

maar het wordt wel een beetje saai alleen, dus ik wil eigenlijk met een andere jongen gaan aftrekken. Maar ik heb geen vrienden waarvan ik denk dat ze willen of die ik genoeg vertrouw

 

Er fietsen genoeg andere jongens door het bos dus hoe kan ik die “uitnodigen” om met mij mee te doen? 
of hoe kan ik met iemand van rond m’n eigen leeftijd afspreken 

Dat is wel lastig, hangt er ook vanaf hoe oud je bent. Als je 16 bent is het makkelijker dan als je 12 bent. 

Ik zou het gewoon vragen, als ze raar vragen kun je gwn zeggen dat het een grap was denk ik dan maar🤷‍♂️


Ik zou het gewoon vragen, als ze raar vragen kun je gwn zeggen dat het een grap was denk ik dan maar🤷‍♂️

Dus dan gewoon naast iemand gaan fietsen en iets van “hey, ben best geil wil je samen aftrekken ?” zeggen?

ben trouwens 14


Nou, ik zou wel afraden om aan random jongens op straat te gaan vragen of ze met je willen rukken. Niet iedereen gaat daar even goed op reageren zeg maar.


Ik zou het gewoon vragen, als ze raar vragen kun je gwn zeggen dat het een grap was denk ik dan maar🤷‍♂️

Dus dan gewoon naast iemand gaan fietsen en iets van “hey, ben best geil wil je samen aftrekken ?” zeggen?

ben trouwens 14

Zou het niet doen met iemand die je niet kent. Eerder iemand uit je vriendengroep.


Reageer