Vraag

aftrekken in het bos

  • 23 April 2022
  • 6 reacties
  • 2308 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was alleen thuis en werd ineens enorm geil.

ik wilde aftrekken in het bos.

Ik ging een wandeling maken en was was nog licht en warm.

ik liep ver het bos in en toen van het pad af.

toen trok ik al mijn kleren uit en met alles bedoel ik alles.

ik ging toen een beetje naakt rondlopen en aftrekken.

toen kleedde ik me weer aan en ging naar huis.

Het was heel fijn en ik wil het wel vaker doen.

 

is dit raar? Of is het niet erg om vaker te doen.


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hey!

Ik kan het begrijpen dat het  lekker is naakt in het bos.

Maar houd wel goed in de gaten dat er geen mensen in de buurt zijn want als je betrapt wordt kan je flinke problemen krijgen en dat wil je volkomen dus als je een plekje heb waar geen mensen lopen of in de buurt zijn dan is het van mij goed. En het is totaal niet raar meer mensen doen dit op je leeftijd of oudere mensen maar dat weet ik niet zeker. Dus als je het wilt doen zoek een plek waar niemand komt om problemen de volkomen dan kan er niks gebeuren lijkt mij. Geniet ervan zou ik zeggen.

Groetjes!!!

Het is niet raar. Ik weet dat het heel geil kan zijn. Maar het is veel veiliger om gewoon thuis af te trekken 

 

Maar ik zou het niet nog een keer doen. Want misschien ontdekt iemand je.

Of bijt de beestjes jou. In de bos wonen heel veel beestjes en muggen.

 

In de bos kan mensen je ontdekken . Kinderen die een spelletje aan het doen is of een volwassen die een wandeling maakt. Als iemand je ontdekt is het heel gênant. Wat moet je dan zeggen ? Wat moet je dan doen ? Vooral kinderen van 8 of 9 jaar spelen vaak in de bos. En als kinderen je naakt ziet . Gaat ze gillend naar hun ouders. En de kinderen herkennen je altijd aan je gezicht

 

In de bos zitten heleboel beestjes. Verschillende beestjes.  Zoals: muggen of wespen . En als de beestjes jou bijten . Kan het beestjes heel giftig zijn. Als ze heel giftig zijn kan je in de ziekenhuis belanden. Ik wil je niet bang maken, maar het is zo.

 

Ik raad je dus af om nog een keer in de bos af te trekken. Er kan van alles gebeuren 

 

Luna

Reputatie 3
Badge +2

Juist het idee dat je betrapt kan worden maakt het zo geil lijkt me. Ik snap dat iig wel😇

Reputatie 3
Badge +3

Juist het idee dat je betrapt kan worden maakt het zo geil lijkt me. Ik snap dat iig wel😇

Same

Reputatie 3
Badge +3

Ik was alleen thuis en werd ineens enorm geil.

ik wilde aftrekken in het bos.

Ik ging een wandeling maken en was was nog licht en warm.

ik liep ver het bos in en toen van het pad af.

toen trok ik al mijn kleren uit en met alles bedoel ik alles.

ik ging toen een beetje naakt rondlopen en aftrekken.

toen kleedde ik me weer aan en ging naar huis.

Het was heel fijn en ik wil het wel vaker doen.

 

is dit raar? Of is het niet erg om vaker te doen.

Ik heb het ook vaak in het bos gedaan ook met een of meer vrienden

Badge

Ik heb het zelf nog nooit gedaan. Maar zou het wel heel graag willen, echt heel graag. Het lijkt me lekker vrij voelen

Reageer