aftrekken in bad

  • 2 April 2020
  • 6 reacties
  • 3362 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat doen jullie met e piemel in bad? Ik ruk maar is saai zoek iets lekkerders


6 reacties

Meestal als ik een bad neem wil ik me gewoon lekker ontspannen,  dan heb ik geen behoefte om me af te trekken.

Maar je zou voorwerpen kunnen meenemen in bad, of op je buik over de bodem van het bad heen en weer gaan. Of als je een douchekop eraan hebt, zou je met de harde straal langs je ding kunnen gaan, of je pakt een lege wc rolletje, of je gaat half naakt in bad liggen, of maakt het bad ijskoud. OF OF..... Je gaat jezelf gewoon lekker ontspannen,  en als je klaar bent met badderen kun je op je bed je ding doen. (Als je dan nog zin hebt).

 

See ya!

Spookyzx. 

Douchekop heeft zachte straal  die andere dingen al geprobeerd. In bed is vies in bad kan zo wegspoelen

Nou ja, dat ligt natuurlijk ook aan het feit hoe groot feest jij maakt op bed. Je kan het ook netjes doen, en dan heb je ook geen enorme bende.

En als je in bad aftrekt, en je komt klaar dan lig je eigenlijk dus gewoon in je eigen sperma te badderen. Ik weet niet wat dan viezer is? ....Nou dat weet ik eigenlijk wel haha.

Hmm. Je zou een zacht washandje kunnen gebruiken om te rukken, of zachte oliën gebruiken voor je in bad gaat. Ja ik zit het ook allemaal ter plekke te verzinnen hoor. Ik zit gewoon beetje te denken van wat heeft iedereen in huis en wat kan je gebruiken wat goed voelt.

Ik zou is verder brainstormen.

See ya!

Spookyzx. 

Haha bedankt gozer. Ik wil graag met iemand x afspreken maar dat kan niet want heb geen personen die zo zijn haha

Reputatie 5
Badge +5

Douchekop heeft zachte straal  die andere dingen al geprobeerd. In bed is vies in bad kan zo wegspoelen

Ik weet niet of je sperma hebt? Maar als je dat wel

hebt en je komt klaar in bad dan drijf je in je eigen sperma. Dat lijkt me niet fris, maar ik kan het mis hebben

Douchekop heeft zachte straal  die andere dingen al geprobeerd. In bed is vies in bad kan zo wegspoelen

Ik weet niet of je sperma hebt? Maar als je dat wel

hebt en je komt klaar in bad dan drijf je in je eigen sperma. Dat lijkt me niet fris, maar ik kan het mis hebben

Dan sta ik alweer

Reageer