Skip to main content

Heel misschien een rare vraag maar krijg je van aftrekken een groter pik want , ik schaam me nog al voor m'n lengte van m'n pik want bijv als ik over 2 jaar ongeveer seks wil hebben voor de eerste meer moet ik me toch heel erg schamen daarvoor

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

 

Ik begrijp je niet helemaal bedoel je dat je je een te grote penis hebt of een te kleine penis hebt 


Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe groot hij nu is?

 


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ik ben nu 17 en heb slap 7 of 8. En stijf 15 of 16


Als ik je goed begrijp, vraag je of je piemel langer word als je aftekt. Antwoord: nee. Dan zou er bij elke man wel 1cm bij komen😅. Wel word je piemel natuurlijk langer dan als ie slap is als ie in erecte staat is. Mag ik vragen hoe oud je bent en hoelang ie stijf is? Als je tussen de 13 en 15 bent is een stijve piemel tussen de 10 en 14cm normaal. Een volwassene nederlander heeft een GEMIDDELDE (dus niet elke man) van 15.8cm. Tussen de 11 en 17 stijf word normaal beschouwd voor een volwassenen. Grooter dan 18 is heel erg groot en vinden de meeste vrouwen niet fijn blijkt uit onderzoek. Dus het maakt helemaal niet uit hoe groot ie is, als ie maar stijf word en doet wat ie moet doen😉

 

 

groetjes


Hey! De lengte is niet belangrijk. Dat zeggen meisjes allemaal, ook alle meiden hier op het forum. En hij wordt niet groter van masturberen hoor. Ook niet kleiner;). Als ie maar goed functioneert is het helemaal top! Geen zorgen! 

Liefs Tover xxx


Reageer