Hoi ik ben een jongen van 16 en ik heb twee stiefbroers. Elke keer als ik bij mijn moeder en stiefvader ben deel ik een slaapkamer met mijn stiefbroers eentje is 17 (lang, gespierd en blond) en de andere is ook 16 (ook lang, iets minder gespierd en brunette). Een keer hadden mijn stiefbroers en ik het over hoe het zou voelen als je zou afgetrokken en gepijpt worden, toen we het daar over hadden (we lagen trouwens op ons bed in onze onderbroeken) werden we allemaal geil op dat moment. En ineens stelde mijn stiefbroer van 17 voor of we elkaar zouden aftrekken, ik wilde dat wel. Maar we gingen elkaar dus aftrekken en pijpen . Een week hierna hadden we het weer gedaan maar hebben we ook elkaar gevingerd. Is dit normaal om te doen, want ik vind het best lekker eigenlijk.
Nog een vraag voor jullie zouden jullie proberen verder te gaan, daarmee bedoel ik anale seks met z’n drieën?
(Tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.
Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:
- Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )