Vraag

aftrekken en pijpen

  • 21 January 2021
  • 6 reacties
  • 1056 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 14 en ik wil men buur jongen graag aftrekken en pijpen hij is 12 bijna 13 alleen ik weet niet hoe ik moet beginnen ik heb zijn piemel al weleens gezien en aangeraakt alleen de laatste tijd vindt hij het gelijk gay als ik over onze piemels begin heeft er iemand tips?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Nou, je kan al over penissen beginnen, nu nog vragen, als hij het een beetje gay vind is er weinig kans dat hij zichzelf door jou wil laten pijpen, er zijn genoeg vissen in de zee, als je het graag wilt zijn er ook altijd anderen, groetjez,

-flopflop13 

Badge

Ik heb hem vorig jaar nog afgetrokken er moet een redelijk grote kans zijn schat ik

Heyy

Als jullie het nog gdn hebben kun je vragen of je het nog eens kan doen, toch? Je kunt beginnen over bv dat je oude tijden mist zonder corona ofzo, dan kun je zo al lachend zeggen “waar is de tijd dat we elkaar aftrokken” en als hij dan goed reageert kun je vragen of je nog eens doet. Iets in die richting werkt misschien wel. Je kunt ook uitnodigen voor sleepover en dat zeggen dat je iedere avond masturbeert, en dan vragen of ie meedoet ofzo. 

Badge

Mij lijkt het ook ontzettend geil om met veel jongens te douchen en elkaar te pijpen en aftrekken 

Wordt je zeg maar geil van het idee van seks met jongens? En juist dat je seks met meisjes vies lijkt?

Reputatie 7
Badge +5

Ga bij elkaar logeren en probeer het zo op te bouwen 

Reageer