Vraag

aftrekken en aan vriendin van moeder denken

  • 13 May 2020
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een jongen van 14 is het gek als je nu al aan het aftrekken ben en zin heb in sex,

Bij het aftrekken moet ik meestal aan 1 vriendin van mijn moeder denken is dat raar en wat kan ik er aan doen?


3 reacties

Hoi ik ben een jongen van 14 is het gek als je nu al aan het aftrekken ben en zin heb in sex,

Bij het aftrekken moet ik meestal aan 1 vriendin van mijn moeder denken is dat raar en wat kan ik er aan doen?


is niet gek. Zin in sex is ook niet raar. Je zit in puberteit.  

 

dat is voor iedereen anders en nu je in puberteit zit kan je van vanalles.  Geil worden of opgewonden.  

je kan misschien aan iets anders denken aan een meid in je klas bijvoorbeeld. 

 

Groetjes gebruiker c

dat Is niet raar hoor dat is gewoon normaal het kan zelfs zijn dat je uiteindelijk opgewonden van jongens word terwijl je hetero bent. Ik heb zelfs is een keer gehoord dat een gast die ik kende alleen maar geil werd van het kijken naar een walnoot 😂. En dat over de vriendin van je moeder is ook niet raar naar mijn mening.

@IdkAnameDealtwithIt . Walnoot.  Heb ik nog nooit gehoord dat je daar opgewonden raakt. Maar iedereen is anders he. Ik heb wel is gehoord dat sommige opgewonden raken van fruit of groenten. Sommige ook van school😅 . Maar ja het is iets dat iedereen wel is heeft . Haha. 

Reageer