Skip to main content

Hallo, 

Ik heb het gevoel dat ik de enigste in mijn school ben die aftrekt en schaam me ervoor is dat erg of is dat normaal. Als je het met me eens ben pls klavertje.

Met vriendelijke groet, geilejongen 

Ik ben een meisje maar Kan je wel antwoord geven. Ik weet vrij zeker dat je niet de enige bent. Zover ik weet trekken bij mij uit de klas weleens af en sws de meeste meiden hebben weleens gevingerd 


Nee, je bent niet de enige, ik heb het even opgezocht:

'’Even though it might feel embarrassing to talk about it, many teens do it. In fact, more than half of 14-year-old boys admit they've masturbated. 31 okt 2021'’


👍


Je bent echt niet de enige hoor weet ik 100% zeker


Hoi, ik denk dat het eerder andersom is, dat als je het niet deed je èèn van de weinigen was 😉 Het is heel normaal en hoort gewoon bij je leven vind ik. En dat geldt voor alle mensen, ongeacht gender etc.

Mocht je bedoelen letterlijk op school zelf, dan is dat wat minder doorsnee zal ik maar zeggen, doen er ook wel sommigen maar het lijkt mij maar een  koud, kil en gehaast gedoe 😉 maar ach, zolang niemand ergens last van heeft…...

Groetjes liefs Tartan X


Nee man, je bent echt niet de enige.😂 Ga er maar vanuit dat de meeste jongens het wel doen of het iig een keer hebben gedaan. En aftrekken is echt helemaal niets om je voor te schamen.


Hoi @helikopterfan 

Je bent zeker niet de enige hoor, veel mensen doen het op deze leeftijd!

Groetjes, Monkeyboy08


Reageer