Hoi ik ben een jongen van 15 en ik trek me regelmatig af maar mijn eikel doet snel pijn als ik eraan zit iemand tips?
Dat je eikel gevoelig is, is op zich normaal. Maar echt pijn zou het niet moeten doen. Is je eikel ook rood en/of ruw? Ik weet niet hoe vaak je aftrekt maar misschien moet je iets minderen?
Als alles er niet rood of anders uitziet dan kan het zijn dat je een beetje te wild tekeer gaat of dat je voorhuid nog wat moet uitrekken, maar je kan ook als het allemaal veel te droog is ook een glijmiddel gebruiken (kan je in haast elke supermarkt kopen, is niet duur, staat bij de deo n zo) of spuug werkt ook.
Hou ons op de hoogte
Minder eraan zitten
Als alles er niet rood of anders uitziet dan kan het zijn dat je een beetje te wild tekeer gaat of dat je voorhuid nog wat moet uitrekken, maar je kan ook als het allemaal veel te droog is ook een glijmiddel gebruiken (kan je in haast elke supermarkt kopen, is niet duur, staat bij de deo n zo) of spuug werkt ook.
Hou ons op de hoogte
Oke ja ik zou het proberen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.