Skip to main content

Ik wil aftrekken maar niet met mijn ouders in de buurt hoe?

Ik wil aftrekken maar niet met mijn ouders in de buurt hoe?

Je  Kan  in je kamer  aftrekken


Ik wil aftrekken maar niet met mijn ouders in de buurt hoe?

In de douche, op de toilet of snachts. Blijf thuis als ze  ff een boodschapje halen ofzo. Genoeg tips?


Als je ouders weg gaan en dat je alleen thuis bent, of door het op de badkamer te doen, en deur opslot dan kunnen ze je niet betrappen


@Zeg ik nog niet er zijn toch wel momenten dat je alleen bent al is het een uur, of als je in bed ligt 


Je ouders weten echt wel dat je aftrekt. Niet zo druk om maken.

Doe het gewoon op je kamer of badkamer.


Gewoon in je bed, onder de douche, op de wc. Je ouders zijn echt niet de hele tijd bij je.

Daarbij is het normaal dat een jongen zich aftrekt en dat weten je ouders ook wel.


Als je douchen gaat dan ben je alleen en kan je lekker aftrekken en uiteraard ook lekker klaarkomen en als je slapen gaat, ga dan naakt in bed liggen en trek je je dan lekker af en spuit je kwakkie in je sok en dan doe je die volgende ochtend in de wasmachine. Of anders kan je ook je buitenhuis aftrekken zoals bijvoorbeeld in kleedhokje van het zwembad of gewoon ergens in het bos wel zorgen dat er niemand in de buurt is die je kan zien wat je aan het doen bent. 


@Zeg ik nog niet En heb je het al gedaan?? En zo ja hoe en waar?


@Zeg ik nog niet En heb je het al gedaan?? En zo ja hoe en waar?

Ik heb het nog niet gedaan 


@Zeg ik nog niet En heb je het al gedaan?? En zo ja hoe en waar?

Ik heb het nog niet gedaan 

@Zeg ik nog niet mag ik je vragen waarom nog niet. Heb je je nog nooit afgetrokken?


Ik heb dat niet zo met aftrekken alleen als er privacy is niemand daar.

Mischien ben ik dan ook heel open en vrij opgevoed . Toen ik een kleuter was liep ik meer naakt in huis dan met kleding aan . Een stijf piemeltje hebben   dat is normaal ook op die leeftijd. Niks seksueel aan ook als   baby had ik dat al vertelde mijn moeder. 

Met 11 jaar kwam ik best vroeg in de puberteit. Er was   schaamhaar en okselhaar een paar maanden later mijn eerste natte droom .  Mijn piemel groeide best snel een stuk langer. Mijn zaadballen waren  dikker in  mijn zak. Met 12 jaar was die slap 9 cm en 14 in erectie.  Ik had ook al wat van een snor op mijn bovenlip . Ik schaamde me soms wel als een oom zei dat ik een lange penis heb om trotsop te zijn Nu met 16 jaar 13 cm slap en 20 cm.

Met dit warm weer zijn we allemaal naakt in huis en ook buiten in de tuin. Wel goed omheind met een schutting en hoge dennen. Spontane erectie of een ochtend stijve daar ga ik me echt niet voor omdraaien of een handdoek erom. Hoeft ook niet van mijn pa ! Het komt en gaat vanzelf weer slap worden duurt alleen een tijdje zegt die altijd.

De gekste plek waar ik me had afgetrokken was in de tuin precies boven een zonnebloem. En dat plantje was direct aan het terras.  Deed dat super discreet  in de morgen toen ik een volle zak had dat geleegd ging worden. Niemand was nog op!

😱 Was wel grappig dat de buurman bij ons effe kwam buurten koffie drinken  en hij die 🌻plant zat te bewonderen.Is dat  nou sperma  en hoe komt dat erop vroeg die verwonderd aan mijn pa. Ik denk dat je dat aan mijn zoon moet vragen..alle ogen op mij gericht tuurlijk kreeg ik een rode hoofd.

.


Reageer