Vraag

aftrekken

  • 18 July 2023
  • 13 reacties
  • 350 Bekeken

Badge

Ik trek al best lang af maar weet niks leuks meer heeft iemand nog spannende plekken of manieren 


13 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Plekken waar andere komen zoals restaurant toilet of openbare toilet misschien andere dingen proberen dan alleen aftrekken

Badge

Plekken waar andere komen zoals restaurant toilet of openbare toilet misschien andere dingen proberen dan alleen aftrekken

Hoe bedoel je anderen dingen 

Reputatie 7
Badge +5

Als je alleen thuis bent alles doen wat je normaal ook doet maar dan naakt, maisvelden zijn nu hoog genoeg duik zo’n veld in neem een rugzak mee en doe daar al je kleren in en ga een stukje lopen en trek je dan af, ga een bos in en Gea ergens van het pad af en doe je ding. Ik ken je thuis situatie niet maar ga naakt de tuin in, wees creatief 

Reputatie 3
Badge +3

@Geile aftrekker je zou andere dingen kunnen proberen zoals anaal mastruberen terwijl aftrekken voelt heerlijk

 

Badge

@Geile aftrekker je zou andere dingen kunnen proberen zoals anaal mastruberen terwijl aftrekken voelt heerlijk

 

Hoe zou ik dat moeten doen 

Reputatie 3
Badge +3

Hoe ik het doe is je vinger of 2 in je kont stoppen en met welke hand je aftrekt trek je nog steeds af dan met die 2 fingers ga je in en uit je gat of je kan aan de binnen kant een beetje bewegen 

Badge

Ga ik doen man

Reputatie 3
Badge +3

14 bijna 15 jij?

Reputatie 2
Badge

@Vragen antwoorder is dat niet vies ofzo? Lijkt mij toch niet fijn om je vinger in je achterste te hebben wetende dat er wat anders uitkomt soms.

Reputatie 3
Badge +3

@Aubien ja ik denk er niet op die manier over het voelt gewoon lekker en er zit ook de mannelijke g-spot waar je je prostaat kan voelen en dat geeft ook een lekker gevoel maar als je je vingers er niet in wilt stoppen zou je altijd nog iets anders erin kunnen stoppen toch?

Ik ben wel een meisje maar een klein beetje plassen vind ik extra geil als ik masturbeer misschien werkt dat bij een jongen ook geen idee.

Badge

Oké weet iemand nog iets waar jongens heel gek van worden.

Badge

Geil 

Reageer