Skip to main content

hey ik vraag me af of er ook een manier is voor een meisje als aftrekken ofzo want ik ben wel een beetje geil nu en weet niet echt wat ik moet doen

Ik denk het niet, alleen vingeren.

Zou zo niet iets kunnen bedenken


Je kan de clitoris stimuleren van binnen of buiten, vingeren of misschien op iets rijden?


Met je hand in je onderbroek zitten en met je kutje  en clitoris spelen of met je blote kutje op een knuffelbeer rijden.


Je kan de clitoris stimuleren van binnen of buiten, vingeren of misschien op iets rijden?

Als je echt een orgasme wilt is clitoris stimuleren het beste, de rest kan gewoon lekker zijn maar is niet perse snel of makkelijl orgasme verwekkend. 

 

Tekst verwijderd ivm forumregel 5.


@Jojodegeit Ik kom net veel sneller klaar van op een beertje te rijden dan door mijn clitoris te stimuleren ik deed het als kleuter al en kwam er toen ook al echt van klaar zonder te weten dat het masturberen was wat ik deed wist alleen dat superlekker aanvoelde als ik dat deed.


-onnodige quote verwijderd-

Dat kan helemaal, het is nooit allemaal precies hetzelfde. Ik ben geen meisje dus zei gwn wat ik heb geleerd van anderen dus ja als het fout is sorry.


Meiden kunnen zichzelf vingeren neem ik aan? Of koop een dildo.


Reageer