Vraag

Aftrekken

  • 26 May 2020
  • 4 reacties
  • 331 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben het aftrekken soms gewoon zat het is saai nu ben ik al begonnen met stoot bewegingen te gaan maken op me matras maar dat blijkt ook niet goed te zijn

 

Iemand tips voor een andere manier van aftrekken 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik vind aftrekken met speeksel wel lekker. Ja het klinkt miss vies maar oprecht ik vind het heerlijk. Zou wel pas het erop doen als je lul stijf is. Als je vragen hebt hoor k t wel😝

Reputatie 3
Badge +2

Ik pak soms ook wel een plaatje van iemand die op haar knieen zit en kom daar dan over... (Je tel word wel vies dus hou zakdoekjes bij je )

Groetjes

Leroy

Badge

mijn vriendje doet het met zijn ogen dicht en verbeeld zich dan iets .

Ik ben het aftrekken soms gewoon zat het is saai nu ben ik al begonnen met stoot bewegingen te gaan maken op me matras maar dat blijkt ook niet goed te zijn

 

Iemand tips voor een andere manier van aftrekken 

Heb je je pik weleens in je kussen gestopt? Heb het zelf nog niet geprobeerd maar het schijnt dat je als je je pik in je kussen stopt en dat stoot bewegingen maakt je een lekkere orgasme krijgt. Ook kun je als je je onderbroek aanhoud in je onderbroek aftrekken en klaar komen, dat geeft ook een heel ander gevoel en misschien vind je als je de volgende keer de boxer waarin je bent klaar gekomen weer schoon uit de wasmachine hebt het wel een geil idee dat je die boxer vol gespoten hebt. Speksel op je pik werkt ook top omdat alles zo lekker glijd 

groet eric

Reageer